مدیرعامل شرکت بازرگانی تعاونی کشاورزی گفت: بازار یابی وبازار سازی محصولات از عمده ترین مشکلات بخش کشاورزی است که امیدواریم با سرمایه گذاری و حمایت بیشتر در این بخش بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم.

محبی**بازار یابی محصولات عمده‌ترین مشکلات بخش کشاورزیبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، هدایت الله اصغری مدیر عامل شرکت بازرگانی تعاونی کشاورزی در افتتاحیه پایانه جشنواره آبزیان اظهار داشت: دولت تنها زیرساخت‌های پایانه آبزیان را فراهم کرده و اکنون این امر توسط 12 اتحادیه ملی و سراسری در یک فضای خصوصی در حال انجام است وامیدواریم بتوانیم مجریان خوبی برای اجرای این کار باشیم.

وی افزود: بازاریابی و بازار سازی یکی از مشکلات بخش کشاورزی است که امیدواریم با سرمایه گذاری و حمایت بیشتر این مشکلات برطرف شود تا مدیریت صادرات محصولات تسهیل یابد.

 اصغری با اشاره به فاصله کاهش قیمت تولید و عرضه بیان کرد: در واقع فاصله قیمت بین تولید و عرضه زیاد است و همواره در تلاشیم تا با ایجاد پایانه‌های عرضه آبزیان بتوانیم فاصله کاهش قیمت‌ها را به حداقل برسانیم.

مدیر عامل شرکت بازرگانی تعاونی کشاورزی تصریح کرد: برای بازارهای  صادراتی بایستی با برندسازی بسته بندی محصولات، استفاده تجاری از فرصت‌های بازار و عرضه مستقیم کالاهای کشاورزی و بازار یابی مناسب بتوانیم بستر امنی را برای صادرات محصولات فراهم کنیم.

 
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


برچسب ها: اقتصادی ، آبزیان ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار