فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سارق درون خودرو و کشف ۱۰۰ فقره سرقت از اعضای این باند در شهرستان «شیراز» خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار «احمدعلی گودرزی» گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو در شهرستان «شیراز»، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت. 

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی دو نفر سارق درون خودرو به نام‌های «م – پ» و «م - پ» شناسایی و توسط ماموران کلانتری «۱۲ فخرآباد» شیراز در منزلشان واقع در یکی از خیابان‌های جنوبی این شهرستان دستگیر شدند. 

فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: این دو سارق با همدستی افرادی دیگر با استفاده از دو دستگاه خودرو «پژو ۴۰۵» و «پراید۱۱۱» اقدام به سرقت از درون خودرو‌ها در سطح شهرستان «شیراز» می‌کردند. 

سردار «گودرزی» گفت: در بازرسی ماموران از خودرو «پراید۱۱۱» پارک شده در منزل مته‌مان تعداد ده عدد ضبط خودرو، ۳۲ عدد باند خودرو، ۵۹ عدد انواع آچار، ۳ عدد عینک، یک رشته زنجیر چرخ خودرو، یک دستگاه پرین‌تر رنگی، یک دستگاه آمپلی فایر بزرگ، پمپ باد، یک دستگاه فکس، تعدادی مدارک شناسایی و کارت سوخت و ۴ عدد عابر بانک سرقتی، کشف شد. 

وی افزود: در تحقیقات انجام شده از سارقان، همدستان آن‌ها و مالخران اموال مسروقه شناسایی و تا کنون بیش از ۱۰۰ فقره سرقت محتویات درون خودرو از آن‌ها کشف شده است. 

فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: با تلاش ماموران و در اقدام عملیاتی و ضربتی همدستان سارقان نیز به نام‌های «الف – ب»، «ک – ف»، الف – پ «و یک نفر مالخر به نام» م – الف «دستگیر، صحنه‌های سرقت بازسازی و تعداد ۲۲ نفر از مالباختگان شناسایی شدند. 


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف
 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.