فرماندار تهران گفت: تا پایان وقت اداری امروز 230 داوطلب مجلس و 44 داوطلب مجلس خبرگان از حوزه انتخابیه تهران ثبت‌نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان،‌ عیسی فرهادی فرماندار تهران با حضور در جمع خبرنگاران مستقر در فرمانداری تهران از ثبت نام 230 داوطلب مجلس و 44 داوطلب خبرگان از حوزه انتخابیه تهران تا پایان وقت اداری امروز(یکشنبه) اظهار داشت: تاکنون فرآیند ثبت نام 118 داوطلب در حوزه انتخابیه تهران تکمیل شده و 112 داوطلب نیز در حال گذراندن مراحل ثبت‌نام هستند.

وی در ادامه افزود: از تعداد 118 داوطلب که ثبت‌نامشان تکمیل شده است، 18 نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

فرهادی ادامه داد: از این تعداد داوطلب نمایندگی مجلس 26 داوطلب دارای مدرک تخصیلی دکتری، 88 داوطلب کارشناسی ارشد، 3 داوطلب کارشناسی و یک داوطلب فوق دیپلم داشته است.

به گفته فرهادی همچنین با پایان چهارمین روز ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری، 44 نفر ثبت‌نام خود را برای حضور در این نهاد به پایان رسانده‌اند.

فرماندار تهران تاکید کرد: ثبت‌نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی و همچنین مجلس خبرگان رهبری در ورازت کشور و فرمانداری حوزه‌های انتخابیه انجام می‌شود و داوطلبان می توانند طبق قوانین و در مهلت زمان مشخص حوزه انتخابیه‌شان را تغییر دهند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.