رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان سراوان گفت: به زودی 3 پروه بهداشتی و درمانی در بیمارستان رازی سراوان با اعتباری بالغ بر 97 میلیارد ریال کلنگ‎زنی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان؛رضا رضازاده پراپری در بازدید از بیمارستان رازی سراوان، افزود: با توجه به اینکه بیمارستان رازی سراوان علاوه بر مراجعان این شهرستان پاسخگوی شهرهای اطراف است نیاز به تسریع در توسعه این بیمارستان احساس میشود.

وی ادامه داد: به همین منظور پروژه توسعه اورژانس این بیمارستان در زمینی به مساحت هزار و 100 متر مربع و با اختصاص 11 میلیارد ریال اعتبار به‌زودی آغاز میشود.

وی ادامه داد: کلنگ ساخت بلوک زایمانی جدید در این بیمارستان نیز با تخصیص 27 میلیارد ریال اعتبار و 1400 مترمربع زیر بنا و کلینیکهای تخصصی در مرکز 3 شهری به مساحت 1900 متر مربع و اعتبار 58 میلیارد ریال به زودی به زمین میخورد.

مولوی عبدالصمدساداتی امام جمعه مسجد نور اهل سنت سراوان نیز ضمن قدردانی از تلاشهای انجام شده در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در اجرای طرح تحول نظام سلامت تصریح کرد: اسلام دینی بوده که به سلامت ونشاط مردم اهمیت ویژه‌ای قائل است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.