از ابتدای امسال حدود 100 پیچ خطرناک در جاده های استان چهارمحال و بختیاری رفع و اصلاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته حمل و نقل و راهداری گفت: امسال تاکنون 50 میلیارد ریال برای رفع نقاط حادثه خیز جاده های این استان هزینه شده است.

قاسم قاسمی با بیان اینکه اکثر نقاط حادثه خیزی که امسال اصلاح شدند در محور شهرکرد، ناغان، ایذه بود افزود: در این مسیر حدود 100 پیچ خطرناک رفع و اصلاح هندسی شد.

وی گفت: در چهارمحال و بختیاری به ازای هر کیلومتر راه و به دلیل موقعیت توپوگرافی که 80 درصد آن کوهستانی است، یک نقطه مستعد حادثه وجود دارد.

قاسمی اضافه کرد: حدود 4 هزار پیچ خطرناک در جاده های استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد. وی ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا ابتدای سال 93 حدود 110 کیلومتر بزرگراه در چهارمحال و بختیاری وجود داشت و این در حالیست که طی دو سال گذشته 240 کیلومتر بزرگراه در این استان احداث شد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان امسال 20 کیلومتر بزرگراه دیگر نیز در این استان بهره برداری می شود. 26 آذرماه روز حمل و نقل و اول دی ماه روز راهداری می باشد که فاصله این 2 روز (از 26 آذر تا اول دی) به عنوان هفته حمل و نقل و راهداری نامگذاری شده است.



انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.