ناامیدی ستاره کوبایی از تغییر تبعیت؛

لئون: شانسی برای حضور در المپیک با تیم لهستان ندارم

ستاره کوبایی‌تبار تیم زنیت‌کازان روسیه اظهار کرد: هیچ شانسی برای حضور در تیم ملی لهستان در مسابقات المپیک 2016 ندارم.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگارن جوان، «ویلفردو لئون» ستاره 22 ساله تیم والیبال زنیت کازان روسیه، از چندی قبل تلاش خود را آغاز کرد تا بتواند با گرفتن تبعیت لهستانی در تیم ملی والیبال این کشور به میدان برود. 

در حالی که وکیل این بازیکن در هفته‌های گذشته خبرهای خوبی در راستای هموار شدن مسیر این بازیکن برای حضور در تیم ملی لهستان می‌داد، لئون در مصاحبه‌ای ابراز ناامیدی کرده است و معتقد است دیگر شانسی برای رسیدن به هدفش قائل نیست. 

لئون اخیرا در گفتگویی با یک روزنامه روسی عنوان کرده است: بسیار علاقه‌مند بودم که بتوانم در مسابقات انتخابی المپیک 2016 با پیراهن تیم ملی لهستان به میدان بروم و حضور در این مسابقات مهم را با این تیم تجربه کنم. اما به دلیل طی نشدن مراحل درخواستم تقریبا شانس خود را برای این موضوع از دست دادم.

وی ادامه داد: هنوز منتظر تصمیم‌گیری نهایی فدراسیون جهانی والیبال FIVB  هستم اما دیگر نمی‌دانم چه اقدامی لازم است که در این زمینه انجام دهم. فقط این را می‌دانم که در حال حاضر نمی‌توانم با پیراهن سفید و قرمز لهستان بازی کنم.

ویلفردو لئون که در سن 14 سالگی بریا نخستین بار یک دیدار ملی را با پیراهن تیم ملی والیبال کوبا تجربه کرد، در حال حاضر یکی از برترین ستاره‌های والیبال در جهان است. لئون چند سال بعد و در سال 2010 توانست به همراه تیم ملی کوبا مدال برنز رقابت‌های لیگ جهانی والیبال را برگردن بیاویزد و در سال 2013 به تیم زنیت کازان روسیه که از بهترین تیم‌های باشگاهی در جهان است پیوست. لئون از سال 2015 تصمیم گرفت تبعیت لهستانی را انتخاب کند که هنوز به طور قطعی موفق به این کار نشده است. این در حالی است که لئون در کشور لهستان زندگی می‌کند و در زمان تعطیلی مسابقات لیگ روسیه به لهستان بازمی‌گردد.

انتهای پیام/
   


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار