دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: تکلیف حامی مالی رقابت های المپیک 2016 ریو مشخص شد.

//// شهنازی: اسپانسر المپیک شخصی شده است بودجه ها قبل از اعزام تزریق می شودشاهرخ شهنازی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص بودجه تیمهای المپیکی گفت: باید با توجه به منابع موجود برنامه ریزی کنیم و با همت مسئولان امروز ورزشکاران مشکلات را برطرف کنیم تا بودجه خوبی به ورزش تزریق شود.

وی درباره لباس و لوگوی یک شکل نیز بیان کرد: ما لوگویی طراحی کردیم و اسپانسری را برای البسه مان انتخاب کردیم و این لباس ها با شمایل خوبی طراحی شده و امیدواریم با یک لباس خوب و اسلیمی های شکیل در این المپیک حاضر شویم امیدوارم به جایی برسیم که یک طرح عمومی خوبی داشته باشیم.

شهنازی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با برگزاری یک دوره کلاس روانشناسی طراز اول سعی داریم تیم های اعزامی با آگاهی کامل در این مسابقات حاضر شوند و بتوانند نماینده خوبی برای کشورمان باشند، باید نظارت بیشتری بر روی تیم های ملی باشد.

وی در ادامه بیان کرد: بعضا می گویند فضا المپیکی نیست من می خواهم بگویم رسانه های عزیز شما فضا را المپیکی کنید، زیرا در این امر رسانه ها موثر هستند و امیدوارم المپیک موفقی داشته باشیم.

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام
برچسب ها: شهنازی ، المپیک ، تزریق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار