حلوایی رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: کشتی‌گیران قم در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی علاوه بر کسب مدال برای به دست آوردن سهمیه اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا تلاش می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی و آزاد جام جهان‌پهلوان تختی با اعتباری چندین ساله در دی‌ ماه سال جاری نیز با حضور چهره‌های مطرح داخلی و خارجی در اوزان مختلف به انجام خواهد رسید.

حلوایی رئیس هیئت کشتی بیان کرد: این جام به سبب اعتبار و جایگاه بسیار خوبی که در تقویم فدراسیون جهانی کشتی دارد هر سال بیشتر با استقبال کشتی‌گیران مطرح از کشورهای مختلف جهان مواجه می‌شود به خصوص اینکه کشتی‌گیران مطرح کشورمان و دیگر کشورها در سال منتهی به المپیک قرار دارند.

وی افزود: امسال اهمیت رقابت‌های کشتی فرنگی بین‌المللی جام تختی برای ما نیز بسیار زیاد است زیرا نمایندگان کشتی قم نیز در دو وزن این پیکارها به روی تشک می‌روند.

وی عنوان کرد: امسال مهدی ابراهیمی و هادی علیزاده‌پورنیا به عنوان دو نماینده هیئت کشتی استان قم در این دوره از پیکارهای معتبر برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز و قرار گرفتن در جمع برترین‌ها با حریفان رقابت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین هادی علیزاده‌پورنیا به عنوان دارنده عنوان نخست، مقام قهرمانی و نشان طلای رقابت‌های مسابقات سال جاری کشتی فرنگی بزرگسالان ایران و کسی که از شانس‌های کسب سهمیه المپیک در این جام به میدان می‌رود.

وی بیان کرد: رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام جهان‌پهلوان تختی برای کشتی‌گیران کشورمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران، این جام را به عنوان آخرین انتخابی برای شناخت ترکیب تیم ملی اعزامی کشورمان به مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی سال 2016 بزرگسالان آسیا قرار داده است.

وی یادآور شد: رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی بزرگسالان آسیا روزهای پایانی بهمن و اوایل اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود و برای کسب سهمیه حضور در این رقابت‌ها هر دو کشتی‌گیر قم یعنی مهدی ابراهیمی و هادی علیزاده‌پورنیا دارای شانس هستند

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.