بازیکن پست 4 تیم بسکتبال نیروی زمینی معتقد است تیمش چوب بی‌تجربگی را مقابل شیمیدر خورد.

صالح فروتن به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم از همان آغاز برتری خود را به تیم قدرتمند شیمیدر دیکته کردیم. این برتری تا کوارتر پایانی ادامه داشت اما متاسفانه در 10 دقیقه چهارم یک گل خوردیم و روحیه بچه‌ها متزلزل شد. حیف شد، می‌توانستیم برنده شویم.   

وی ادامه داد: نمی‌دانم اسم این را باید بی‌تجربگی بگذاریم یا بچه‌های ما در خودشان نمی‌دیدند که می‌توانند، شیمیدر، تیم سوم جدول را هم ببرند. ما می‌توانستیم این بازی سخت را ببریم اما به بی‌تجربگی خودمان باختیم. نمی‌دانم چه باید بگویم اما امیدوارم با تلاش و جدیتی که داریم در دیدارهای بعدی جبران مافات کنیم.  

فوروارد قدرتی تیم بسکتبال نیروی زمینی در پاسخ به این پرسش که آیا این نتیجه را پیروزی برای تیم خودتان می‌دانید؟ اظهار کرد: بله، بازیکنان نیروی زمینی تا ثانیه آخر جنگیدند اما شیمیدر از تجربه بیشتر خود بهره گرفت و نتیجه را عوض کرد. این بازی گذشت، همانطور که گفتم امیدوارم بتوانیم در آینده جبران کنیم.    

فروتن درباره چهار فوله شدنش توضیح داد: 100 درصد این موضوع هم در کار تیمی ما تاثیر داشت ولی چه می‌شود کرد؟ بازی درگیرانه‌ای بود و این مسائل در بسکتبال پیش می‌آیند. ما از دور دوم به این طرف تیم دگرگون شده‌ای نشان دادیم  و بهتر بسکتبال بازی می‌کنیم. امیدوارم تلاش‌های ما در ادامه با نتایج خوبی توام شود.  

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار