رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: بهترین راهبرد در برابر دشمنان تحقق اندیشه‌های مقام معظم رهبری است.

بهترین راهبرد در برابر دشمنان تحقق اندیشه‌های رهبری است
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم رونمایی از کتاب دفاع هوشمند در اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب صبح امروز در سالن اجتماعات صنایع الکترونیک آغاز شد.

در این مراسم سردار سرتیپ حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، سردار احمد وحیدی وزیر سابق دفاع، حجت‌الاسلام و المسلمین قندهاری رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، سردار میرشکارچی از فرماندهان سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و سردار عباس سدهی رئیس دفتر مطالعات نیروهای مسلح و سایر مقامات لشکری و کشوری حضور داشتند.

حجت‌الاسلام و المسلمین قندهاری رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در مراسم رونمایی از کتاب دفاع هوشمند در اندیشه‌های  رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری با اخلاص و توکل مستکبرین را تسلیم کردند، اظهار داشت: تمام کفر امروز در برابر اسلام ناب وارد عمل شدند و البته بهترین راهبرد در برابر دشمنان تحقق اندیشه‌های مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: همایش مذکور تلاش می‌کند گفتمان رهبری را جایگزین مبانی غربی کند و این موضوع در دستور کار نیروهای مسلح قرار گرفته است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان ویژگی‌های کتاب دفاع هوشمند در اندیشه‌های مقام معظم رهبری گفت: این کتاب به عنوان اثری نو، برجسته و خلاقانه مبتنی بر اندیشه‌های دفاعی رهبری تدوین شده است که سندی پرفیض در مقابله با جنگ نرم می‌باشد.

وی در پایان با اشاره به اهمیت مدیریت منابع در جهت افزایش قدرت دفاعی خاطرنشان کرد: مدیریت منابع و هم‌افزایی قدرت دفاعی را افزایش می‌دهد و سطحی از بازدارندگی را ایجاد می‌کند.


انتهای پیام/

برچسب ها: راهبرد ، دشمن ، دفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار