رئیس اداره جمعیت هلال‌احمر آمل از راه‌اندازی ۱۲ خانه هلال روستایی در دهستان‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، جمشید نیکزاد با بیان اینکه هم‌اکنون تاسیس 12 خانه هلال روستایی در دهستان‌های این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است، گفت : ابلاغیه این طرح به بخشداری‌ها زده شد و دو مرحله آن شامل تاسیس و تجهیزات انجام شده است.

وی با اعلام اینکه برای تجیهزات این خانه‌های هلال روستایی مقرر شد بالغ بر 60 میلیون ریال اعم از خرید کمپسول آتش‌نشانی، کمک‌های اولیه درمان، چادر و نیازهای اولیه هزینه مصوب کنند، افزود: این طرح در گروه‌های 33 نفره تیم‌های دهیاران و اهالی محل راه‌اندازی می‌شود.

رئیس اداره جمعیت هلال‌احمر آمل گفت : اکنون مرحله سوم این طرح یعنی آموزش در دستور کار قرار گرفته و بزودی دهیاران این دهستان‌ها آموزش لازم را می‌بینند.

جمشید نیکزاد با تاکید براینکه در حال حاضر این اداره 10 مربی آموزش دیده امدادی آماده برای اعزام به مدارس شهرستان جهت آموزش کمک‌های اولیه دانش‌آموزی هستند، افزود: جمعیت هلال‌احمر آمل با وجود این مربیان آماده هرگونه آموزش لازم به دستگاه‌ها و نهادهای این شهرستان با ارائه گواهی‌نامه آموزش است.

به گفته وی این آموزش 15 روزه و 35 ساعته عاملی بر آمادگی کارکنان و پرسنل دستگاه‌های اجرایی در مقابل حوادث و بلایای غیرطبیعی می‌شود.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: احداث ، خانه ، هلال ، روستایی ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.