با صدور پیامی؛

سردار نقدی شهادت سمیر قنطار را تسلیت گفت

رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیام تبریک و تسلیتی به مناسبت شهادت سمیر قنطار صادر کرد.

سردار نقدی شهادت سمیر قنطار را تسلیت گفتبه گزارش حوزه دفاعی امنیتیگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان  سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیام تبریک و تسلیتی به مناسبت شهادت سمیر قنطار صادر کرد.
 
متن این پیام به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
 
 
محضر مبارک برادر مجاهد حجت الاسلام سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان

سلام علیکم

شهادت مجاهد خستگی ناپذیر، آزاده عظیم الشأن و عمید الاسرا سمیر قنطار را به شما و حزب الله قهرمان و عموم مجاهدان جبهه های مقاومت علیه استکبار، تبریک و تسلیت عرض می کنم.

شهادت حق مسلم این مجاهد بزرگ بود؛ مرگ در بستر شایسته برادر سمیر با آن اخلاص مثال زدنی و با آن سابقه طولانی جهاد نبود.

صهیونیست ها و دول غربی پشتیبان آنان از راز و رمز شهادت بی خبرند، به خیال خام خود تصور می کنند با این جنایت ها می توانند مسیر جهاد و پیروزی حزب الله را سد کنند.
 
 
 
بدون شک این خون های پاک رویش های بیشتری را در اردوگاه جهاد با آمریکا و صهیونیزم به دنبال خواهد داشت و انتفاضه مقدس را شکوفاتر خواهد کرد و بزرگترین دستاورد این مظلومیت، بیداری ملت ها و روسوایی و انزوای بیشتر سازمان های بین المللی ساخته و پرداخته استکبار و انزوای سازمان های ضد حقوق بشر، مانند سازمان ملل، در میان مردم جهان است.

از خداوند متعال می خواهم آزادی قدس شریف و سقوط استکبار را که تنها خونبهای شهدای ماست، با بیداری هر چه بیشتر امت اسلام تسریع فرماید و آن برادر عزیز را که نور چشم مجاهدان و آزادگان جهان اسلام هستید در سلامت و عزت بدارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار