تا پایان سومین روز نام نویسی انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی، تعداد داوطلبان ثبت نام شده در استان چهارمحال و بختیاری به 46 نفر رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ معاون سیاسی امنیتی استاندار و رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان سومین روز نام نویسی داوطلب نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 46 نفر در 4 حوزه انتخابیه استان چهارمحال و بختیاری ثبت نام کردند.

خدابخش مرادی افزود: روز گذشته 16 داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری شهرستان های شهرکرد، بروجن، اردل و لردگان نام نویسی کردند که از این تعداد 15 نفر مرد و یک نفر زن هستند.

وی ادامه داد: همچنین در روزهای گذشته 30 نفر از داوطلبان با حضور در فرمانداری های مذکور برای حضور در این انتخابات نام نویسی کردند.

مرادی تصریح کرد: از مجموع 46 داوطلب ثبت نامی در چهارمحال و بختیاری برای رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی، 12 نفر برای حوزه انتخابیه شهرستان های شهرکرد، سامان و بن، 11 نفر برای حوزه انتخابیه شهرستان بروجن، 16 نفر برای حوزه انتخابیه شهرستان لردگان و 7 نفر برای حوزه انتخابیه شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار نام نویسی کرده اند.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نام نویسی از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی تا چهارم دی ماه ادامه دارد، گفت: داوطلبان در استان می توانند با مراجعه به فرمانداری های شهرستان های شهرکرد، بروجن، لردگان و اردل و یا با مراجعه به ستاد انتخابات کشور نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

مرادی تعداد داوطلبان ثبت نام شده برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان را تا پایان پنجمین روز از زمان نام نویسی برای انتخابات این مجلس، 9 نفر اعلام کرد.

وی تصریح کرد: در پنجمین روز از زمان نام نویسی داوطلبان نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری 2 داوطلب در چهارمحال و بختیاری با حضور در فرمانداری شهرستان شهرکرد ثبت نام خود را انجام دادند.

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، روز جمعه 7 اسفندماه امسال همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

گفتنی است نام نویسیداوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از 28 آذر تا 4 دیو داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از 26 آذر تا فردا 2 دی در حال انجام است.

استان چهارمحال و بختیاری با۹شهرستان و بیش از۸۹۵هزار نفر جمعیت، دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری و 4 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که شامل یک نماینده ازحوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان،یک نماینده ازحوزه انتخابیه بروجن،یک نماینده ازحوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار، ویک نماینده ازحوزه انتخابیه لردگان است

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.