در تنها دیدارباقیمانده از هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال آرسنال موفق شد منچستر سیتی را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در آخرین دیدار هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس، آرسنال در ورزشگاه خانگی خود، امارات، رو در روی منچستر سیتی قرارگرفت.

در این دیدار حساس و مهم که در حضور بیش از 60 هزار تماشاگر برگزار شد توپچی ها موفق شدند با نتیجه 2-1 سیتی را با شکست بدرقه کنند.
 
با وجود آن که من سیتی در 30 دقیقه اول بازی خوبی از خود به نمایش گاشت و چند بار تا آستانه گشودن دروازه آرسنال پیش رفت ،اما این شاگردان آرسن ونگر بودند که روی پاس مسوت اوزیل و ضربه زیبای تئو والکات از پشت هیجده قدم در دقیقه 33 به گل رسیدند.

در ادامه و در دقایق پایانی نیمه اول بازهم مسوت اوزیل هنر نمایی کرد و با پاس زیبای خود ژیرود را صاحب موقعیت گلزنی کرد تا این بازیکن گل دوم توپچی ها را در اولین دقیقه تلف شده نیمه اول از بین پاهای جو هارت سنگربان ملی پوش منچستر سیتی به ثمر برساند.

آرسنال حتی بعد از گل دوم هم تیم برتر میدان بود و فرصت های گلزنی داشت که اگر مهاجمان این تیم دقت می کردند تعداد گل های خورده سیتی ممکن بود حتی به تعداد انگشتان یک دست نیز برسد.

شاگردان مانوئل پیگرینی در سیتی هرچه کردند نتوانستند دروازه آرسنال را بیش از یک بار و آن هم در دقیقه 82 باز کنند.اما این گل زیبای پشت محوطه جریمه که توسط یحیی توره به ثمر رسید هم نتوانست مانع شکست شاگردان پیگیرینی شود.

هنرنمایی مسوت اوزیل در این دیدار باعث شد او به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شود.
اوزیل در 16 مسابقه اخیر آرسنال 17 پاس گل داده است.

شاید این شکست این مربی شیلیایی را بیش از پیش به درهای خروجی ورزشگاه اتحاد نزدیک کند.
 
آرسنال با این برد 36 امتیازی شد و جایگاه خود در رده دوم جزیره را استحکام بخشید، من‌سیتی هم با 32 امتیاز در رده سوم باقی ماند.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار