جانشين فرمانده انتظامي استان به برودت هوا و يخبندان در محورهاي مواصلاتي استان اشاره کرد و گفت: تمام سعي و تلاش ما از اجراي طرح زمستاني پليس در جاده ها بر اين است كه مردم، آسوده و ايمن سفر كنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از زنجان؛ سرهنگ مراد جعفري در جمع كاركنان فرماندهي انتظامي استان زنجان، گفت: پليس خود را خدمتگزار مردم مي داند و طرح هاي مختلف از جمله طرح زمستاني را با هدف خدمت رساني به مردم و مسافران اجرا مي كند.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان ادامه داد: مهمترين مساله در زمينه تامين امنيت اين است كه مردم نيز به صورت گسترده در تامين امنيت تلاش و با خدمت گزاران خود همكاري داشته باشند.

جعفري از سخت كوشي و تلاش كاركنان در زمينه هاي مختلف به وي‍ژه خدمات رساني به مسافران و در راه ماندگان تقدير و تشكر كرد و گفت: همكاري و تعامل همه اقشار مختلف جامعه مي تواند در اجراي هر چه بهتر ماموريت هاي محوله، پليس را ياري كند.

اين مقام انتظامي با اشاره به برودت هوا و يخبندان جاده ها به رانندگان توصيه كرد: قوانين راهنمايي و رانندگي را رعايت کرده و به توصيه ها و هشدارهاي پليسي توجه كنند.

وي افزود: نظم و انضباط ظاهري و معنوي از ضروريات پليس بوده كه بايد در محل كار و ماموريت و بين مردم رعايت شود كه اين امر هم اقتدار پليس را ارتقاء مي دهد.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان افزود: ما هر كاري مي كنيم و هر زحمتي كه متحمل مي شويم براي مردم و بخاطر مردم بوده و خود ما از مردم و براي مردم هستيم.

جعفري گفت: هدف پليس از اعمال قانون، اصلاح رفتار ترافيكي شهروندان و رعايت قوانين براي حفظ جان مردم است.


انتهای پیام/گ


برچسب ها: پلیس ، جاده ، مسافران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.