"هژیر مهرافروز" خواننده‌ سنتی خوان مطرح کشور، بعد از یازده سال در "کرمانشاه" زادگاهش کنسرت اجرا می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ "مهرافروز" با اشاره به برگزاری کنسرت‌های متعدد در بسیاری کشورهای اروپایی و بسیاری استانهای کشور گفت: گروه ما "آیان" هر ساله برای فستیوال موسیقی قونیه و بزرگداشت مولانا شرکت می‌کند و جدیدا نیز از گروه ما برای برگزاری کنسرت در کشور کانادا دعوت شده است.

وی افزود: کنسرت‌های متعددی نیز در بسیاری شهرهای کشور از جمله شیراز و اصفهان و تبریز در سال گذشته، برگزار کرده ام، ولی با گذشت یازده سال از عمر حرفه‌ای کاری‌ام، تاکنون کنسرتی در "کرمانشاه" زادگاهم برگزار نکرده ام و این کنسرت اولین کنسرت من در کرمانشاه است.

این خواننده سنتی‌خوان با بیان اینکه از پنج سالگی کار موسیقی را آغاز کرده، گفت: از زمان کودکی علاقه زیادی به موسیقی داشتم و این حرفه را از همان دوران نزد پدر و دایی خود سید خلیل عالی نژاد فرا گرفتم.

وی افزود: سال 1387 اولین آلبوم خود با نام "دل قلندر" را ساختم و در سال‌های 1388 و 1389 به ترتیب دو آلبوم" آیان" به معنی برآمدن و مجموعه گدازه‌ها را روانه بازار کردم.

مهرافروز اظهار کرد: سال گذشته نیز دو آهنگ با عنوان " من خانه نمی‌دانم" و فرزند معنوی؛  " لامی" را ساختم که آهنگ "من خانه نمی‌دانم" سال گذشته جزو پرفروشترین آثار موسیقی ایران شد.

این خواننده سنتی خوان کرمانشاهی، سال گذشته به همراه گروه موسیقی " آیان"  افتتاحیه فیلم فجر را اجرا کردند، در این گروه «مجید مظاهری» نوازندگی کمانچه، « امین طاهری» نوازندگی درامز، «فرشاد رضایی» نوازندگی گیتار باس، «رضا دربندی» نوازندگی دف، «سیاوش کریمی نژاد» نوازندگی گیتار الکتریک و "هژیر مهرافروز" نیز خوانندگی و نوازندگی تار و نجوا "ساز ابداعی" را برعهده دارد.

مهر افروز در کنسرت کرمانشاه به جز تک نوازی‎‌ها، 12 قطعه موسیقی سنتی اجرا خواهد کرد.

 این کنسرت روز هفتم و هشتم دیماه در تالار انتظار کرمانشاه برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت iranconcert.ir  مراجعه نمایند، یا از طریق مراکز "پیتزا آریانا" ، "ارزان تعاون"، "غرب فوکا" ، شرکت "جدار ایستا" ، چاپ" آراد" ، فروشگاه "آرشه" و موسسه فرهنگی هنری " میراث جاویدان" حضوری بلیط این کنسرت را تهیه نمایند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.