مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چناران گفت :با مساعدت خیران و کمیته امدادامام خمینی چناران 86 نوعروس، به خانه بخت رفتند.

حمیدرضا براتزاده در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک میلیارد و ۶۷۷ میلیون ریال کمک جهیزیه بصورت بلاعوض به این نوعروسان تحت حمایت پرداخت شده است.

وی گفت: متوسط کمک جهیزیه کمیته امداد امام خمینی، مبلغ دو میلیون تومان بوده است که در این امر ابتدا با شناخت ومعرفی این نوعروسان توسط حوزه مددکاری درکمیته امداد شروع شده و براساس اولویت زمان عقد ویا ضرورت ، پس از تشکیل پرونده وگذراندن کلاسهای آموزشی ومهارتهای زندگی ، کمک جهیزیه به آنها پرداخت شده است .

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چناران افزود: اگر چه کمیته امداد با منابع محدود خود توانسته است این تعداد از عزیزان را یاری و مساعدت کند و در تهیه جهیزیه آنها سهمی داشته باشد، اما هنوز تعداد ۷۲ زوج درنوبت دریافت کمک جهیزیه بوده که یاری و مساعدت خیرین عزیز شهرستان و مردم نیکوکار را می طلبد تا بتواند این تعداد باقی مانده را نیز در تشکیل زندگی وآغاز زندگی مشترک کمکشان کنند .

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.