شیراز؛

پليس افتخاری تجلي همدلی و همزبانی مردم و پليس

فرمانده انتظامی شهرستان "جهرم" استان فارس، طرح بكارگيري پليس افتخاری را تجلي همدلی و همزبانی مردم و پليس دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ"عبدالعظيم انصاري"در جلسه توجيهي اعضاي پليس افتخاري شهرستان"جهرم" گفت: امنيت تنها با حضور جدي و جلب مشارکت تمام اقشار جامعه به حد مطلوب خواهد رسيد و پليس در اين راه با اجراي طرح پليس افتخاري سعي در استفاده از پتانسيل جامعه در بالا بردن امنيت مردم دارد.

وي تصريح كرد: بسيج عمومي مردم در پيشگيري از وقوع جرائم يك امر ضروري است و پليس با استفاده از پليس افتخاري به دنبال ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر به شهروندان است.

فرمانده انتظامي شهرستان "جهرم" با بيان اينکه پليس جامعه محور، پليسي است که به تمام مشکلات و آسيب هاي زندگي مردم توجه دارد ، بيان داشت: ارتقاء نظم اجتماعي و ايجاد امنيت انتظامي از جمله اهداف مهم پليس جامعه محور است.

سرهنگ "انصاري" از پليس افتخاري به عنوان ظرفيت جامعه محور پليس در راستاي مشاركت اجتماعي ياد كرد و افزود: طرح بكارگيري پليس افتخاري، تجلي همدلي و همزباني مردم و پليس است.

سرهنگ "انصاري" با اشاره به اينکه انگيزه در کار بسيار مهم است و عزت مجموعه پليس را افزايش مي دهد، اضافه كرد: حضور پليس افتخاري در صحنه به دليل داوطلب بودن، باعث انگيزه و دلگرمي ما است.

وي ضمن تأکيد بر آموزش مستمر اعضاي پليس افتخاري، گفت: اين آموزش ها هم بايد در سطح عمومي و هم در سطح تخصصي و متناسب با مأموريت هاي هر يگان صورت گیرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
برچسب ها: پلیس ، افتخاری ، همدلی ، مردم ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.