مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: 360 راهدار به طور شبانه‌روزی در جاده‌های مواصلاتی استان خدمات‌رسانی می‌کنند تا شاهد امنیت تردد در جاده ها و کاهش بروز تصادفات باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛  خلیل محبت‌خواه در مراسم تجلیل از راهداران نمونه در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر 75 اکیپ راهداری برای خدمات‌رسانی در جاده‌های موصلاتی استان فعالیت می کنند که این اکیپ‌ها نقش بسزایی در ایمنی راه و خدمات‌رسانی به رانندگان و مسافران در جاده‌ها داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه طرح زمستانی راه و شهرسازی اردبیل از آذرماه آغاز شده است، بیان کرد: در این طرح 360 راهدار به طور شبانه‌روزی در جاده‌های مواصلاتی استان خدمات‌رسانی می‌کنند تا شاهد امنیت تردد در جاده ها و کاهش بروز تصادفات باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردیبل افزود: هم اکنون 9 ایستگاه راهدارخانه ثابت و 2 راهدارخانه سیار در جاده‌های مواصلاتی استان فعال هستند که این راهدارخانه با توجه به برخورداری از شن و نمک و تجهیزات ضروری، آماده ارائه خدمات جاده‌ای در هنگام بارش برف هستند.

محبت‌خواه با اشاره به تلاش شبانه‌روزی راهداران در جاده‌های مواصلاتی استان تصریح کرد: علی‌رغم تلاش شبانه روزی مأموران راهداری، نیاز است در راستای حمایت و تجلیل از زحمات این قشر برنامه‌ریزی دقیقی تنظیم شود تا با تشویق‌های صورت گرفته شاهد تداوم خدمات عالی در جاده‌های مواصلاتی باشیم.

وی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تعریض جاده هم‌اکنون در یک طرف جاده‌ها انجام می‌شود تا مشکلی در تردد خودروها پیش نیاید و همچنان رانندگان و مسافران به امورات خود برسند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.