در آستانه فرا رسیدن کریسمس و تولد حضرت مسیح، سازمانهای دولتی در فلسطین اشغالی دست به اعتصاب سراسری می زنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، سندیکاهای صهیونیستی در آستانه کریسمس و تولد حضرت مسیح از امروز چهارشنبه اعتصابی سراسری را در سرزمین های اشغالی آغاز می کنند. 

مسیحیان ساکن سرزمین های اشغالی از اتحادیه های صهیونیستی خواستند در آستانه کریسمس به علت حضور گردشگران، فرودگاه تل آویو را از این اعتصاب ها مستثنی کنند.
"ودیع ابو نصار،" سخنگوی سازمانهای مسیحی در سرزمین های اشغالی در بیانیه ای اعلام کرد: با دفتر رئیس هستدروت (اتحادیه کل سندیکاهای کارگری رژیم صهیونیستی) تماس گرفتم و از او خواستم فرودگاه تل آویو را از اعتصاب هایشان مستثنی کنند.

وی در ادامه گفت: "این اقدام برای جلوگیری از متضرر شدن هزاران گردشگری است که برای کریسمس به این کشور می آیند. این اقدام بخاطر صدها مسیحی است که می خواهند به خارج سفر کنند."

هستدروت (اتحادیه کل سندیکاهای کارگری رژیم صهیونیستی) هشدار داده است در صورتی که با مقامات این رژیم بر سر دستمزدها به توافق نرسد، اعضایش از کارکنان فرودگاه بین المللی بن گوریون، سازمانهای دولتی، بیمارستانها، مدارس و حمل و نقل عمومی روز چهارشنبه (امروز) از کار دست خواهند کشید.

هستدروت خواهان افزایش دستمزد کارمندان شده است. این در حالی است که مسئولان رژیم صهیونیستی مدعی هستند امسال "تورم منفی" باعث افزایش قدرت خرید مردم شده است. مقامات رژیم صهیونیستی به دنبال افزایش اندک دستمزدها هستند؛ اما به نظر نمی رسد که مذاکرات درباره این مسأله به نتیجه برسد.

همچنین "رادیو اسرائیل" اعلام کرد شرکت های هوایی زمان بندی بسیاری از پروازهایی را که قرار بود صبح امروز انجام شود تغییر داده اند و به مشتریان خود توصیه کرده اند پیش از سفر، با شرکت های مسافرتی خود تماس بگیرند.


انتهای پیام/ 


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار