نماینده ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین گفت: اولویت در مقابله با استکبار، از کار انداختن رسانه‌هایی است که در مسیر آمریکا حرکت می‌کنند.

اولویت مقابله با استکبار، از کار انداختن رسانه‌هایی است که در مسیر آمریکا حرکت می‌کنند
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در مراسم آغاز به کار باشگاه خبرنگاران بسیج که در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، گفت: مقام معظم رهبری در تحلیل وضعیت جبهه حق و باطل نکته بسیار مهمی را گوشزد کردند و فرمودند داشته‌های جبهه دشمن کثرت ساز و کارهای رسانه‌ای است.

وی ادامه داد: اگر آمریکا امروز به برخی از اهداف خود رسیده است، به خاطر داشتن سرمایه رسانه‌ای است. ما اگر این سرمایه را از آنها بگیریم یا از کار بیندازیم، آمریکا به هیچ‌یک از اهداف خود نخواهد رسید، زیرا درهیچ‌کدام از عرصه‌های دیگر قدرت مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد. باشگاه خبرنگاران بسیج باید دست به مقابله هوشمند با این رسانه‌ها بزند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج اظهار داشت: ما امیدواریم باشگاه خبرنگاران بسیج بتواند به موفقیت برسد. اولویت این باشگاه از کار انداختن رسانه‌های داخلی در جهت اهداف آمریکاست. باشگاه خبرنگاران بسیج باید اهداف آمریکا در داخل کشور را خنثی کند. امروز انقلاب اسلامی بیشتر از همیشه محتاج رسانه است. آمریکایی‌های خشن و افراطی خود را مدعی منطق معرفی می‌کنند و باطل خود را حق نشان می‌دهند. با شعار و نداشتن زیرساخت‌های لازم هرگز نمی‌توان به اهداف رسید. ما در این رابطه باید به ایجاد رشد عقلی در مخاطب بیندیشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین تویسرکانی تصریح کرد: رسانه بیشترین قدرت را در تشخیص مخاطب ایجاد می‌کند. ما باید در خبر صادق باشیم. بسیج باید میل و سلیقه‌های خود را کنار بگذارد و بدون هیچ نگاه حزبی به پیش رود. خط و مشی بسیج گفتمان رهبری انقلاب است. بسیج باید سلیقه خود را نادیده گرفته و رهبری را نصب‌العین خود قرار دهد.

نماینده ولی‌فقیه در پایان خاطرنشان کرد: بسیج نباید در پیگیری گفتمان رهبری ملاحظه‌کاری کند و همچنین هرگز نباید میل خود را به نام رهبری به دیگران دیکته کند.

انتهای پیام/

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
برچسب ها: باشگاه ، خبرنگاران ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار