سامانه برنامه ریز سفر به استان زنجان با هدف معرفی جاذبه های گردشگری، تاریخی و تفریحی این استان به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ پرتال "بزنیم بیرون" با راه اندازی سامانه برنامه ریز گردشگری استان زنجان، اقدام به شناسایی و معرفی جاذبه های طبیعی، تاریخی و تفریحی این استان کرده است تا از این طریق اطلاعات جامعی را در خصوص هرکدام از این اماکن در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.

بخش زنجان پرتال "بزنیم بیرون" در هفت بخش کلی شامل «طبیعت گردی»، «هنرگردی»، «تاریخ گردی»، «گردشگری مذهبی»، « شهرگردی»، «چطوری بخریم؟ » و «کجا بمونیم؟ » راه اندازی شده است و در قالب 40 موضوع به معرفی کامل جاذبه های این استان می پردازد.

در سامانه برنامه ریز گردشگری استان زنجان داده های کاملی از قبیل معرفی مکان ها، اطلاعات تماس، محل قرار گیری و جانمایی روی نقشه، نحوه دسترسی به مکان مورد نظر با خودروی شخصی و وسایل حمل و نقل عمومی، ویژگی ها و مشخصات، امکانات، نحوه و محدودیت های استفاده، پیشنهادات ویژه، تاریخچه، سیمای عمومی، زمان مناسب بازدید،گالری تصاویر، گالری صوت و فیلم و ... در قالبی زیبا و نوین به مخاطبان عرضه می شود.

از جمله موارد بسیار کلیدی در این پرتال می توان به بخش برنامه ریز تفریح و سفر شهری اشاره کرد؛ به نحوی که کاربران در بخش «برنامه ریز» پرتال بزنیم بیرون می توانند هزینه مد نظر، زمان مورد نیاز و بخش های مورد علاقه خود را ارایه دهند تا از این طریق بتوانند از نزدیک ترین مکان ها مد نظر خود استفاده کنند.

بخش زنجان پرتال بزنیم بیرون از امروز در تارنمای www.bezanimbiroon.ir در دسترس علاقه مندان قرار داشته و به زودی با ارایه خدمات متنوعی فعالیت خود را به صورت گسترده دنبال خواهد کرد


انتهای پیام/س


برچسب ها: گردشگری ، سامانه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.