14 جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس طی روزهای گذشته تحت عمل جراحی توسط پروفسور پرویزی قرار گرفتند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ پروفسور «جواد پرویزی» فوق تخصص ارتوپدی دانشگاه توماس جفرسون فیلادلفیا با حضور در بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص)، عمل جراحی تعویض مفصل زانو و ران را بر روی 9 نفر از جانبازان معزز جنگ تحمیلی انجام داد.

وی که 32 نفر از جانبازان معزز دوران دفاع مقدس را معاینه کرده است، سه‌شنبه، یکم دی‌ماه نیز 5 مورد عمل جراحی زانو، لگن و ران و تعویض مفصل برای جانبازانی که از مشکلات حرکتی رنج می‌برند انجام داد.

پروفسور پرویزی پس از انجام عمل جراحی زانوی یکی از جانبازان سرفراز دفاع مقدس و تعویض مفصل زانوی وی با اشاره به اینکه این سفر، نخستین سفرش در همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌منظور درمان جانبازان است، افزود: در این دو روز،  14 عمل جراحی به‌منظور کمک به جانبازانی که از مشکلات فراوانی در ناحیه زانو، لگن و ران رنج می‌برند انجام خواهد شد.

پروفسور پرویزی همچنین ابراز امیدواری کرد در برنامه‌های آینده بنیاد شهید و امور ایثارگران برای درمان جانبازان و رفع مشکلات آنان نیز حاضر شده و با بنیاد در زمینه درمان جانبازان همکاری داشته باشد.

در روزهای حضور پروفسور پرویزی در بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص)، تعدادی از پزشکان فوق تخصص بیمارستان بقیه‌الله (عج)، دانشگاه تهران و دانشگاه شهید بهشتی تهران از دانش پزشکی وی در جراحی لگن و تعویض مفصل زانو برای درمان بیماران کشورمان استفاده کرده و در کنار او آموزش می‌بینند.

لازم به ذکر است، پروفسور جواد پرویزی فوق تخصص ارتوپدی در دانشگاه توماس جفرسون فیلادلفیا و دارای تخصص جراحی لگن و تعویض مفصل زانو است و کتاب‌های این پزشک ایرانی، مرجع ارتوپدی در کل جهان به شمار می‌آید. پروفسور پرویزی همچنین عضو آکادمی‌های مختلفی مانند آکادمی جراحان ارتوپد آمریکا و موسسه تحقیقاتی ارتوپد ایالات متحده آمریکا است. او در زمینه‌های تحقیقاتی کشت سلولی مقاوم برابر عفونت فعالیت زیادی دارد. پروفسور پرویزی، جزو 4 نفر فوق تخصص تعویض لگن در آمریکاست؛ تخصصی که در جهان در انحصار چند نفر به‌ویژه دکتر جواد پرویزی است.
منبع:مشرق
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۶ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
یاشاسین زنجان اوشاقی بیزیم افتخار میزسان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۰۲ دی ۱۳۹۴
افتخار ایرانی پروفسور . زنده باشی .