نماینده مردم تهران در مجلس نهم گفت: اگر با اعتماد مردم بار دیگر به مجلس راه پیدا کنم همان روشی را که تاکنون داشته‌ام پیش خواهم گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس نهم با حضور در جمع خبرنگاران مستقر در فرمانداری تهران،اظهارداشت: اگر با اعتماد مردم بار دیگر به مجلس راه پیدا کنم همان روشی را که تاکنون داشته‌ام در مجلس آینده هم پیش خواهم گرفت.

وی ادامه داد: من هرجا شاهد تصمیمات و حرکات مسئولان به نفع ملت باشم از آنها حمایت می‌کنم و در غیر اینصورت انتقادات خود را با همان روش‌های سوال و جواب در مجلس پیگیری خواهم کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس تهران تصریح کرد: من در صورت انتخاب برای مجلس دهم تغییری از جهت روند کاری نخواهم داشت زیرا وظیفه یک نماینده مجلس آن است که منافع ملی و مردم بر منافع حزبی و شخصی خود ترجیح دهد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی که در انتخابات در  کدام لیست انتخاباتی حضور خواهید داشت، گفت: اکنون لیست‌های بسیاری مطرح شده است اما بنده بعنوان یک شخص مستقل در انتخابات حضور پیدا خواهم کرد و در هیچ حزب و تشکلی بصورت رسمی عضو نیستم با این وجود لیست‌های انتخاباتی در آینده نزدیک مطرح می‌شود که اگر از جهات  مبانی با آنها مشکلی نداشته باشم در آن حضور پیدا می‌کنم.

رسایی با اشاره به اتحاد اصولگرایان برای انتخابات آتی بیان کرد: هر فعالیت اجتماعی برای آنکه به نتیجه برسد نیاز به کار جمعی دارد و هرچقدر همگراتر باشند نتیجه بهتری هم خواهند داشت.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه در انتخابات پیش رو باید افراد به وحدتی برسند که بدنه قانع شود، اظهار کرد: براساس اخبارهای رسیده هم‌اکنون شاهد همگرایی در جریان اصولگرایان هستیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: انتخابات ، رسایی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.