حیدری: می‌دانم صادر نشدن حکم از کجا نشأت می‌گیرد/ دیگر به فدراسیون بر‌نمی‌گردم

نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: ‌می‌دانم صادر شدن حکم از آنجا نشأت می‌گیرد و دیگر حاضر به بازگشت به فدراسیون کشتی نیستم.

حیدری: می‌دانم صادر نشدن حکم از کجا نشأت می‌گیرد/ دیگر به فدراسیون بر‌نمی‌گردمعلی‌رضا حیدری نایب رئیس فدراسیون کشتی درگفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص علت و حضور نیافتن در فدراسیون اظهار داشت:‌ دلیل اصلی صادر نشدن حکمم را نمی‌دانم. من بدون منت برای کمک کشتی وارد فدراسیون شدم و پس از 20 ماه فعالیت هنوز صادر نشده است. با پیگیری‌های انجام شده متوجه شدم که مسئولان فدراسیون تاکید دارند که نامه صدور حکم من را به وزارت ورزش فرستادند اما وزارتی‌ها اعلام می‌کنند تا‌کنون هیچ نامه‌ای ارسال نشده است. به هر حال باید مشخص شود که وقتی دوستان اعلام می‌کنند پیگیر صدور حکم هستیم و این حکم تا‌کنون صادر نشده چه اشکالی در کار وجود دارد.

وی افزود:‌ من بار‌ها اعلام کرده‌ام که برای کمک داور فدراسیون کشتی شده‌ام. چرا که احساس می‌کنم که می‌توانم به فدراسیون برای پیشبرد برنامه‌هایش کمک کنم و در‌غیر این‌صورت حضور من ضروری نیست و در صورتی که احتیاج به کمک من احساس شود حضور من در فدراسیون ندارد.

وی ادامه داد:‌ به دلیل مشکلات شخصی بین مسئولان فدراسیون کشتی و وزارت ورزش از حضور در فدراسیون خود‌داری کرده و ترجیح می‌دهم با کنار کشیدن از این مسائل به حاشیه‌ها فکر نکنم.

حیدری در ادامه افزود: به دلیل آن که علاقه‌ای برای پیگیری صدور حکمم ندارم به دنبال راستی‌آزمایی طرفین هم نرفتم اما با بررسی اسناد طرفین می‌توان حدس زد که صادر نشدن حکم من از کجا نشأت می‌گیرد. حراست وزارت و ورزش هم اعلام کرده مشکلی با حضور من در فدراسیون کشتی ندارد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر آن که اگر حکم شما در فاصله هشت‌ماه مانده به المپیک 2016 ریو صادر گردد حاضر به بازگشت به فدراسیون کشتی هستی یا خیر عنوان کرد:‌ اشاره کرده‌ام که برای کمک به کشتی احتیاجی به حکم ندارم و اگر این ورزش احتیاج به کار داشته باشد کمک می‌کنم. من نمی‌خواهم که در معرض دید باشم بلکه معتقدم خداوند بزرگ به بنده‌اش نگاه می‌کند. هر فردی باید از حکم سازمانی خود شناختی داشته باشد.

** دیگر به فدراسیون باز نمی‌گردم

علی‌رضا حیدری در ادامه صحبت‌هایش گفت: من دیگر به فدراسیون کشتی باز نمی‌گردم اما در صورت تشخیص دوستان با کمال میل مانند سایر دوستداران این رشته حاضر به کمک هستم.

نایب رئیس فدراسیون کشتی در پاسخ به سؤالی در خصوص این که با توجه به حاشیه‌های موجود آیا امیدی به کسب نتیجه در المپیک دارید یا خیر عنوان کرد: نه،‌ سکوت مطلقی در فدراسیون کشتی حاکم است که چندان به صلاح این رشته نیست. به هر حال باید این رشته در نگاه رسانه‌ها قرار داشته باشد و این به سود فدراسیون است.

وی در ادامه سخنانش گفت: حاشیه‌هایی که در گذشته و هم‌اکنون در این رشته وجود دارد در نتایج این رشته تأثیر‌گذار است. حتی خود من هم به دلیل این که عامل حاشیه‌ای این رشته لقب نگیرم خیلی راحت جدا شدم.

به هر صورت نوع تصمیم‌گیری مشخص و عزل و نصب‌های بی‌موقع به کشتی آسیب می‌زند. این تغییرات به بدنه ورزش اول کشور آسیب می‌زند و سبب می‌شود که عوامل نا‌کامی‌ها و شکست این رشته را تشکیل دهند. کشتی بدون وجود من هم به مسیر خود ادامه می‌دهد اما تصمیم‌های این چنینی بدنه این رشته را تخریب می‌کند.

علی‌رضا حیدری نایب رئیس فدراسیون کشتی در انتها و در پاسخ به سؤالی دیگر مبنی بر آن که: عملکرد وزیر ورزش را در رابطه با کشتی چگونه ارزیابی می‌کنید اظهار داشت: باید به شاخصه‌هایی چون بودجه تزریقی و موفقیت‌ها و نا‌کامی‌ها نگاه کرد و بودجه‌های جاری و ساختار قهرمانی را در نظر گرفت و در ورزش برای رسیدن به نتیجه باید هزینه کرد. متاسفانه بودجه فدراسیون کشتی خیلی کم است و با این بودجه نمی‌توان پاسخگوی انتظارات جامه بود. در پایان می‌گویم که برای نتیجه‌گیری باید ابزار‌ها و هزینه‌های لازم فراهم شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: حیدری ، کشتی ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار