به مناسبت گرامیداشت دهه فجر برگزار می‌شود؛

صعود کوهنوردان استان زنجان به قله سبلان

برنامه صعود قله سبلان در بهمن ماه امسال در زنجان با حضور ورزشکاران زنجانی برگزار می‌شود.

 
به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، فرزاد آرج، مسئول کارگروه هیئت کوهنوردی استان زنجان با اشاره به اینکه همه ورزشکاران علاقه می‌توانند در این صعود شرکت داشته باشند، اظهار کرد: علاقه‌مندان باید به لحاظ وسایل کوهنوردی مجهز باشند.
 
وی با بیان اینکه هزینه ایاب و ذهاب این برنامه توسط هیئت پرداخت می‌شود، بیان کرد: ورزشکاران علاقه‌مندی که شرایط فیزیکی و تجهیزات لازم را داشته باشند می‌توانند در برنامه صعود شرکت کنند.
 
مسئول کارگروه هیئت کوهنوردی استان زنجان با اشاره به اینکه فراخوان صعود به قله سبلان از 24 آذرماه در زنجان اعلام شده است، ابراز کرد: برنامه صعود زمستانه به قله سبلان (4811 متر) را در نیمه اول بهمن ماه سال جاری اجرا می‌شود و زمان دقیق این برنامه متعاقبا اعلام می‌شود.
 
وی با بیان اینکه برنامه‌‌های تمرینی نیز برای ورزشکار به منظور آمادگی جسمانی ورزشکاران برگزار می‌شود، ابراز کرد: این برنامه به صورت 2 روزه در ارتفاعات شمال شهر زنجان در نظر گرفته شده است.  
 
آرج ابراز کرد: برنامه صعود به قله سبلان به صورت 3.5 روزه در نظر گرفته شده است.
 
وی با اشاره به اینکه ورزشکاران علاقه مند برای شرکت در این صعود می‌توانند به هیئت کوهنوردی استان زنجان مراجعه کنند، بیان کرد: ورزشکاران برای شرکت در این برنامه باید کارت بیمه ورزشی داشته باشند.
 

انتهای پیام/گ
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.