مدیر پژوهش و کارآفرینی دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی از چاپ 200 مقاله علمی توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور استان در مجلات معتبر بین‌المللی خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ محمدزاده در مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه پیام نور استان، با ارائه گزارش از اقدامات این دانشگاه در حوزه پژوهش، اظهار داشت: در طی یک سال گذشته 200 مقاله علمی توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور در مجلات معتبر isa  و isc چاپ شده است.

وی افزود: در یک سال اخیر 266 مقاله از دانشگاه پیام‌ نور استان آذربایجان‌شرقی در همایش‌های داخلی و خارجی ارائه شده است.

محمدزاده با بیان اینکه در یک سال اخیر 15 طرح و پژوهش خاتمه یافته است، اضافه کرد: در حوزه تالیف و ترجمه کتاب، 22 کتاب در این دانشگاه تالیف و ترجمه و انتشار یافته است.

مدیر پژوهش و کارآفرینی دانشگاه پیام نور استان آذربایجان‌شرقی، با اشاره به برگزاری 3 همایش ملی در استان، ادامه داد: همچنین 6 کارگاه آموزشی و تخصصی برگزار شده و در دو هفته آینده نیز 4 کارگاه توسط هیئت پژوهشی استان برگزار می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر تسریع روند بررسی آثار علمی برای بهبود کیفیت ارائه پژوهش‌ها و طرح‌ها، ادامه داد: همچنین با توجه به اقدامات انجام شده فرآیند تسویه طرح‌های پژوهشی نیز به راحتی امکان‌پذیر شده است.

محمدزاده، در خصوص فرایند انتخاب پژوهشگران برگزیده در دانشگاه پیام نور، بیان کرد: پژوهشگران دانشگاه پیام نور بر اساس آیین‌نامه‌های صادره از سازمان مرکزی انتخاب می‌شوند.

وی با بیان اینکه در حوزه پژوهش 240 هیئت علمی داریم، گفت: اما اغلب طرح‌ها و پژوهش‌ها محدود بوده و با توجه به این مسئله انتظار حضور فعال‌تری را از دیگر عزیزان در این عرصه داریم.
برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.