دبیر سازمان تیم‌های ملی هندبال گفت: تیم ملی کشورمان بامداد فردا راهی لهستان می‌شود و تلاش می‌کنیم بهترین شرایط در اردوها برقرار شود.

تلاش می‌کنیم تا بهترین شرایط تمرینی را برقرار کنیممسعود ظهرابی دبیر سازمان تیم‌های ملی هندبال در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تیم ملی هندبال کشورمان طی روزهای 29 آذر ماه و سوم دی‌ماه در اردو آمادگی تهران در نوبت صبح و عصر به تمرین پرداختند و امروز آخرین روز تمرینات ملی پوشان در تهران بود.

وی افزود: عرفان اسماعیلاجیج سرمربی تیم ملی یک مربی حرفه‌ای بوده و نظم خاص و فضای تمرینی خوبی برای بازیکنان ایجاد کرده است و ملی پوشان به تمرینات توپی، تاکتیکی و بدنسازی خوبی پرداختند.

دبیر سازمان تیم‌های ملی با تاکید بر اردوهای لهستان و آلمان گفت: بامداد فردا تیم ملی هندبال از طریق فرودگاه امام خمینی ایران را به مقصد استانبول ترک خواهد کرد و از آنجا به برلین رفته و در ادامه مسیر با اتوبوس راهی لهستان می‌شوند. در لهستان درتورنمنت چهار جانبه تیم‌های لهستان، چک و اکراین حضور خواهند داشت، پس از 4 روز به آلمان بازگشته و به مدت سه روز در آلمان اردو می‌زنند و آنجا نیز مسابقات باشگاهی دوستانه‌ای با تیم‌های آلمانی خواهند داشت؛ شاگردان عرفان 15 دی ماه به کشور باز می‌گردند.

ظهرابی در ادامه گفت: تلاش می‌کنیم تا بهترین شرایط تمرینی در این اردوها برای ملی پوشان فراهم شود تا برای مسابقات مردان آسیا حضوری پرقدرت داشته باشیم و به نتایج مطلوبی دست یابیم.

وی تصریح کرد: ملی پوشان پس از بازگشت از آلمان بعد از دو روز  استراحت در تهران 17 دی ماه مجدداً درتهران در محل کمپ‌های تیم ملی اردو برگزار کرده و 23 دی ماه عازم مسابقات قهرمانی مردان آسیا بحرین می‌شوند.

در پایان رقابت‌های بحرین 5 تیم جوان حضور در مسابقات جام جهانی هندبال 2017 میزبانی فرانسه را به دست می آورند که امیدوارم تیم ملی کشورمان جز این 5 تیم باشد.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

برچسب ها: ورزشی ، تمرینات ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار