دبیر کارگروه حمل و نقل شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی استان قزوین از تصویب دو طرح که به روند تسهیل مشکلات وانت بارها در قزوین کمک می‌کند، خبر داد.


به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين؛ سیدرضا محمدی اظهار کرد: در ششمین جلسه کارگروه حمل و نقل شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی با رویکرد جدیدی در بررسی راه‌کارهای حل مشکلات رانندگان ناوگان حمل و نقل کالا در شهر قزوین مورد بحث، تبادل نظر و همفکری قرار گرفت.

دبیر کارگروه حمل و نقل شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی استان قزوین اضافه کرد: برای پیشگیری از ورود افراد غیرحرفه‌ای که به صورت فصلی در سیستم حمل و نقل وارد می‌شوند ، برای جلوگیری از ایجاد اختلال در روند درآمدی افراد شاغل در این عرصه در دستور کار قرار گرفت.

محمدی عنوان کرد: دو همایش در عرصه ارتقای فرهنگ ترافیک و افزایش ایمنی در مسیرهای مواصلاتی برای راننداگان وانت‌بارها در شهرهای قزوین و تاکستان برگزار شده و در پایان سال جاری نیز دو همایش و جشنواره نیز در این راستا برای پیک‌های موتوری و رانندگان وانت‌بارها در شهرستان‌های بویین زهرا و البرز با حضور پلیس راهور، اداره کل راه و شهرسازی، هلال احمر و فوریت‌های پزشکی صورت می‌گیرد.

این مسوول به مصوبات اخیر اشاره کرد و گفت: در مصوبه نخست مقرر شد برای حفظ اشتغال موجود در حمل و نقل کالا و مسافر در سطح شهرستان و استان قزوین، کاهش صدور مجوز آژانس تاکسی تلفنی و وانت‌بار در کمیته شورای ترافیک شهر و استان قزوین مورد تاکید قرار گیرد.

دبیر کارگروه حمل و نقل شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی استان قزوین اضافه کرد: در مصوبه دوم اتاق اصناف این استان برخی از اصنافی که با ورود در این حوزه موجب تداخل در حوزه فعالیت گروه حمل و نقل کالا می‌شوند، برخورد کند.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهاي پيام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.