هفته چهاردهم سوپرلیگ بسکتبال ایران با برتری تیم‌های دانشگاه‌ آزاد، پتروشیمی بندرامام و پالایش نفت آبادان همراه بود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های بسکتبال شیمیدر تهران و دانشگاه آزاد اسلامی ساعت 16 امروز برگزار کننده دربی  تهران بودند. 

شیمیدری‌ها که در دیدار دور  نخست دانشگاه آزاد را در حکیمیه شکست داده بودند، بازی را بهتر آغاز کردند و در کوارتر نخست 23 بر 18 از حریف خود پیش افتادند. 

با آغاز کوارتر دوم دانشگاه آزادی‌ها ابتکار عمل را به دست گرفتند و موفق شدند 10 دقیقه دوم را 20 بر 13 و نیمه نخست را 38 بر 36 به نام خود ثبت کنند. شاگردان مصطفی هاشمی در حالی نیمه نخست را برنده به رختکن رفتند که تا ثانیه‌های پایانی این نیمه از حریف عقب بودند اما پرتاب سه امتیازی عماد سلمانی، نتیجه را تغییر داد. 

در نیمه دوم هم دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند اما با 5 فوله شدن سجاد مشایخی در کوارتر سوم، کار شیمیدر گره خورد تا در پایان این بازی پرحاشیه دانشگاه آزاد به برتری 70 بر 67 برسد. 

در دیگر بازی‌های این هفته، تیم پالایش نفت در آبادان و پس از دو هفته ناکامی 68 بر 58 آینده‌سازان میهن را شکست داد و از بحران خارج شد. پتروشیمی بندراما م در تبریز، دوازدهمین شکست پیاپی شهرداری این شهر را با حساب 87 بر 64 رقم زد. 

دیدار تیم‌های ثامن مشهد و شهرداری اراک در مشهد و در اوورتایم 79 بر 74 به سود اراکی‌ها به پایان رسید و شهرداری گرگان هم 91 بر 83، در دیداری که از حریف قعرجدولی خود عقب هم افتاده بود، مقابل نیروی زمینی به برتری رسید. 

با این نتایج، پتروشیمی بندرامام جایگاه خود را در صدرجدول تثبیت کرد. شهرداری اراک با یک پله صعود، جای شیمیدر را در رتبه دوم جدول گرفت و شیمیدر هم جایگاه سوم را به خود اختصاص داد. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار