بی پولی و عمل نکردن مسئولان باشگاه نفت به وعده های خود ،منجر به اعتصاب تمرین از سوی کادرفنی و بازیکنان شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پایان دیدار تیم های نفت تهران و استقلال اهواز و در حالی که به نظر می رسید با کسب سومین پیروزی متوالی زردپوشان پایتخت، آن ها از بحران فاصله گرفته و به روزهای اوج خود نزدیک شده باشند، بی پولی و عمل نکردن مسئولان باشگاه به وعده های مالی منجر به اعتصاب بازیکنان و اعضای کادر فنی نفت گردید و آن ها در اعتراض به این موضوع دیروز علی رغم این که برای ریکاوری پس از بازی در زمین ورزشگاه نفت تهرانسر حاضر شده بودند از تمرین کردن خودداری کردند.
 
طبق اعلام یکی از نزدیکان تیم نفت، وعده های مسئولان باشگاه و امروز و فردا کردن های آن ها اعضای تیم را به ستوه آورده و آن ها دیگر تحمل ادامه چنین وضعیتی را ندارند.
 
گویا پس از پیروزی برابر حریف اهوازی قرار بوده بخشی از قرارداد نفتی ها به حساب آن ها واریز شود و این تیم با روحیه ای مضاعف به مصاف تراکتورسازی تبریز برود اما خلف وعده مدیران باشگاه باز هم این تیم را به بحران کشاند و در فاصله 2 روز مانده به این دیدار حساس اگر امروز نیز این وعده های تو خالی ادامه یابد تمرین ظهر امروز نفت نیز به تعطیلی کشیده می شود.
 
وحید امیری و علی قربانی جزء بازیکنان با کیفیت و بی سر و صدای این تیم محسوب می شوند و قرارداد آنچنانی ام ندارند به قول علی رضا منصوریان دیروز کارد به استخوانشان رسیده بود و در صف اول معتصبان قرار داشتند.
 
به هر حال اگر مدیران نفت تا ظهر امروز تدابیری برای حل مشکلات مالی تیم اتخاذ نکنند باید منتظر به آتش کشیدن پالایشگاه نفت در لیگ برتر باشیم.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار