بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی پس از مصاحبه های جنجالی خود را در دردسری جدید می بیند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بختیار رحمانی هافبک سرباز تیم تراکتورسازی که پس از شکست این تیم مقابل استقلال در جام حذفی با مصاحبه هایی که انجام داد، به شایعات مبنی بر جدایی از تراکتور دامن زده بود، حالا محکوم به 6 ماه اضافه خدمت شده و طبق شنیده ها می بایست تا تیر ماه سال آینده در پادگان مشغول خدمت سربازی باشد.
 
رحمانی که با پیشنهادهای مختلف از سوی استقلالی ها همراه بود، در دیدار روز سه شنبه مقابل این تیم به شدت مورد انتقاد هواداران تبریزی قرار گرفت و حتی شایعاتی مبنی بر درگیری فیزیکی او با امیر قلعه نویی هم به گوش رسید.

وی سه شنبه شب تبریز را به مقصد تهران ترک کرد که برخلاف مصاحبه منتشر شده از قول خود این بازیکن، شنیده ها حاکی از خروج بی اجازه وی از اردوی تیم تراکتورسازی است.
 
گفتنی است، تکلیف وضعیت پیش روی این بازیکن روز شنبه مشخص خواهد شد و باید دید او در این زمینه مقابل مدیران باشگاه یا احتمالا سازمان نظام وظیفه چه کاری از پیش خواهد برد؟

همچنین اینکه امیر قلعه نویی در حل مشکل بختیار وارد عمل بشود یا خیر، می تواند برخی شایعات پیرامون روابط این 2 نفر را برطرف یا تشدید کند.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار