مدیرعامل باشگاه استقلال در تمرین امروز آبی پوشان حاضر و دقایقی با آنها به گفت وگو پرداخت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام افشارزاده در جمع بازیکنان گفت: در ابتدا جا دارد از زحمات شما بازیکنان، مظلومی و کادر فنی تشکر کنم و باید بگویم زحمات شما عزيزان جای قدردانی دارد، همان طور که بارها نیز گفتم فضایی پر از محبت و دوستی در استقلال حاکم شده است.
 
وی ادامه داد: در هر صورت بازی بسیار حساسی در مقابل تیم تراکتورسازی داشتید که خداروشکر با تلاش و همتی که از خود نشان دادید توانستید سربلند از این دیدار بیرون بیایید که برد شما عزیزان در این مسابقه جای تشکر دارد.

از طرفی دیگر از تمامی شما سپاسگزارم که در بازی گذشته مقابل برخی مشکلات ایستادگی کردید و احترام خود را نسبت به حریف به طور کامل انجام دادید که این بزرگی شمار می رساند، امیدوارم در دو بازی آینده قبل از تعطیلات نیز سربلند و موفق باشید. 
 
مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: باید بگویم من نیز در دورانی، ورزش انفرادی انجام می دادم اما واقعا در حال حاضر ورزش در سطح سختی قرار دارد و کار گروهی بسیار سخت تر از ورزش انفرادی است. کارگروهی یعنی از خودگذشتگی که در حال حاضر شما انجام می دهید، به طور کلی کار گروهی این است که شما عزیزان در زمین مسابقه همدل و متعهد باشید و امیدوارم با همدلی ای که بین شما وجود دارد بتوانیم پایان فصل قهرمان شویم.
 
افشارزاده اظهار داشت: ما نیز درصدد هستیم تا به تعهداتی که نسبت به شما عزیزان داریم عمل کنیم، مطمئن باشید از هیچ کوششی برای شما دریغ نخواهم کرد و تمام نیرویم را به کار خواهم گرفت تا به تعهدات شما بازیکنان و کادر فنی عمل کنم، به زودی پاداش بازی های اخیر نیز به شما پرداخت می شود.
 
وی افزود: حریفان خود را در بازی های آینده دست کم نگیرید و امیدوارم که با سربلندی از زمین مسابقه بیرون بیایید و من نیز برای شما آرزوی موفقیت می کنم.
 
وی همچنین ادامه داد: امروز هم که شما عزیزان راهی جمکران می شوید بهتر است بدانید جمکران راه حق و حقیقت است و امیدوارم با دعای شما عزیزان بتوانیم موفق باشیم.
 
مدیر عامل باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه استقلال یک هدف را دنبال می کند و امیدوارم که همیشه موفق باشید، همچنین باز هم می گویم از مظلومی، کادر فنی و بازیکنان تشکر و قدردانی می کنم.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار