صهیونیستها تلافی ترور شهید قنطار را جدی گرفته اند

رژیم صهیونیستی خود را برای اقدام تلافی جویانه حزب الله لبنان به خاطر ترور سردار مقاومت آماده کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» نوشت: مسئولان امنیتی این رژیم هشدار داده اند اگر حسن نصرالله دبیرکل حزب الله تصور کند اسراییل در برابر هر گونه اقدام تلافی جویانه به ترور سمیر قنطار سکوت خواهد کرد، اشتباهی بزرگ مرتکب خواهد شد.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی تهدید های سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان درباره تلافی ترور سمیر قنطار در سوریه را بسیار جدی گرفته است. این وزارت خانه در حال ارزیابی این تهدید و شیوه احتمالی حزب الله برای تحقق این تهدید است.

این تهدید نصرالله موجب نگرانی در این باره شده است که دبیرکل حزب الله واکنش احتمالی اسراییل به هر گونه حمله تلافی جویانه را احتمالا دستکم گرفته است.

این روزنامه صهیونیستی اضافه کرد: مسئولان بلندپایه وزارت جنگ اسراییل به اظهارات نصرالله در تابستان دو هزارو شش میلادی پس از جنگ دوم لبنان اشاره می کنند که وی اعتراف کرد واکنش اسراییل به ربوده شده الداد رگف و اودی گلد واسر را دستکم گرفته بود.

اسراییل در پی اقدام حزب الله برای ربودن دو نظامی خود، عملیاتی را آغاز کرد که تبدیل به جنگی شد که در لبنان صدها کشته برجا گذاشت و به مراکز جمعیتی لبنان خسارت های سنگینی وارد شد.

اسراییل نیز خسارت هایی متحمل شد و هزاران راکت به طرف اسراییل شلیک شد اما خسارت های اسراییل بسیار کمتر از طرف دیگر بود. پس از این جنگ ویرانگر حزب الله تقریبا از هر گونه درگیری گسترده با نیروهای اسراییلی در نه سال اخیر دوری جسته است.

این روزنامه صهیونیستی افزود: نصرالله همچنین قصد اسراییل برای واکنش شدید را در صورتی که به شهروندان، نظامیان یا حاکمیت اسراییل آسیب وارد شود دستکم گرفته بود. یک مسئول بلندپایه وزارت دفاع اسراییل به صراحت گفت اگر آنها حمله ای مرگبار در تلاش برای تلافی ترور قنطار صورت دهند اشتباهی بزرگ مرتکب خواهند شد.


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۰۵ دی ۱۳۹۴
اسراییل نکبت بموقش باید ادب شود..فعلا بماند
آخرین اخبار