مهاجم برزیلی در یک قدمی بازگشت به تراکتورسازی قرار دارد اما در این بین ابهاماتی وجود دارد که پول قرارداد او را چه کسی پرداخت خواهد کرد؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، لوسیانو ادینهو از جمله بازیکنانی است که تراکتورسازان در پی بازگرداندن به تبریز هستند تا مشکلات گلزنی خود را حل و فصل کنند اما در این بین خواسته های مالی این بازیکن کمی مدیران باشگاه را به دردسر انداخته است چون گفته می شود ادینهو برخلاف مذاکرات اولیه به یکباره درخواست مالی اش را بالا برده است.

در این بین شایعاتی نقل محافل فوتبالی شد مبنی بر این که قرار است هزینه حضور این بازیکن برزیلی را برخی دوستان نزدیک به امیر قلعه نویی و علاقمندان به تراکتورسازی پرداخت کنند که همین موضوع واکنش مدیران باشگاه را در پی داشت. عباسی در ارتباط با جذب ادینهو گفت:« با ادینیو مذاکراتی داشته ایم و می خواهیم که به تراکتور بیاید، اما این همه ماجرا نیست و باید ببینیم از نظر مالی توافق می کنیم یا نه، بالاخره در لیگ ما بحث سقف قرارداد وجود دارد و ما در حد مشخصی می توانیم هزینه کنیم، از اول هم دوست نداشتیم ادینیو از ما جدا شود و به خودش هم گفته بودیم که ایشان بخاطر شرایطش پیشنهاد ما را قبول نکرد. حالا هم صحبتهایی غیر مستقیم داشته ایم و باید دید در آینده چه می شود.اما این که آیا فردی خیر از تبریز قصد دارد هزینه انتقال ادینیو را تقبل کند یا خیر باید بگویم این هم از مزایا و شاخصه های حضور قلعه نویی در تراکتور است، ایشان از همان اول هم گفته بود که دوستانی دارد که می توانند کمک کنند و گفت آن افراد را به ما معرفی می کند تا همه چیز به صورت شفاف انجام شود».

با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید حضور قلعه نویی باعث می شود تا دوستان او سخاوتمندی نشان داده و ادینهو را به تبریز بازگردانند یا نه؟ گرچه با شرایط موجود احتمال بروز این اتفاق بسیار زیاد است.

منبع: ورزش سه
انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.