مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان از نشت یابی 620 کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع توسط واحد بازرسی فنی این شرکت در آذر ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی شرکت گاز، محمد علی ودیعتی با اعلام این خبر افزود: در راستای بهره برداری ایمن، شناسایی و کنترل خطرات و ریسک ها، اجتناب از بروز حوادث و همچنین تطابق هرچه بیشتر امور و فعالیت ها با استاندارد و دستورالعمل های شرکت ملی گاز ایران، بازرسی هایی از پروژه های در حال اجرا، ایستگاه های تقلیل فشار و سیستم حفاظت کاتدی صورت پذیرفته به طوریکه در مهر ماه 620 کیلومتر شبکه و خط تغذیه ، 480 عدد شیر و حوضچه مورد نشت یابی قرار گرفت و کنترل گردیده اند.

همچنین 115 کیلومتر خط لوله فولادی و 98 کیلومتر لوله پلی اتیلن در حین تولید بازرسی شده است و 9400 مورد بازرسی اتصلات و بررسی 20هزارکنتور از دیگر اقدامات انجام شده توسط واحد بازرسی بوده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان ادامه داد: یکی از مهمترین دغدغه های این شرکت، کاهش آلودگی محیط زیست بر اثر فعالیت های مختلف و صرفه جویی در هزینه‌ها است که با توجه به فعالیت ایستگاه بوزدایی بشکه های مرکاپتان این شرکت توانسته است در این زمینه نیز اقدامات مفیدی را انجام دهد .

وی در پایان گفت : تلاش کردیم حضور مستمر نشت یابان را با برنامه زمان بندی دقیق بصورت دوره ای در سراسر استان انجام تا شاهد حوادث نباشیم. نگهداری و مراقبت از تأسیسات گاز به ویژه تأسیسات مدفون شده اهمیت بسزایی دارد به نحوی که کوتاهی و غفلت از آن می‌تواند صدمات و خسارات فراوان و جبران‌ناپذیر به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: نشت یابی ، گاز ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.