ترکاشوند: شایسته حضور در جمع چهار تیم برتر هستیم

سرمربی تیم والیبال متین ورامین گفت: تیم من با توجه به بضاعت موجود، عالی نتیجه گرفته است و شایسته این است که در جمع چهار تیم برتر مسابقات لیگ حضور داشته باشد.

محمد ترکاشوند در گفتگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  درباره دیدار این هفته تیم متین صالحین ورامین مقابل کاله مازندران گفت: تمام تلاش تیم ما این است که ضمن ارائه یک بازی دیدنی و تماشاگرپسند و به دور از حاشیه بتوانیم از این مسابقه خانگی با حمایت هواداران امتیاز بگیریم و نتیجه دور رفت را تکرار کنیم. 
وی ادامه داد: در مدت اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و تیم شرایط خوبی دارد. دور برگشت مسابقات حساسیت بیشتری نسبت به دور رفت دارد و فرصت کمتری برای اشتباه کردن و امتیاز از دست دادن داریم. به همین دلیل در تلاش هستیم برای هر مسابقه و هر حریفی با آمادگی تاکتیکی و تکنیکی راهی میدان شویم.
ترکاشوند خاطرنشان کرد: کاله یکی از تیم‌های خوب والیبال است و فارغ از هر نتیجه‌ای که تا این هفته از مسابقات کسب کرده است،‌باید در نظر داشت که کاله همیشه کاله است. آن‌ها تیم خطرناکی هستند و قطعا برای جبران اشتباهات دور رفت خود با عملکردی متفاوت به میدان خواهند آمد. با این حال ما به خوبی حریف را آنالیز کرده‌ایم و امیدوارم برنده این دیدار خانگی باشیم.
سرمربی تیم والیبال متین صالحین ورامین در ادامه نسبت به عملکرد تیمش در دور رفت مسابقات لیگ برتر والیبال ابراز امیدواری کرد و گفت: ما توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم و به جز یکی دو مسابقه در همه بازی‌ها نمایش خوب و قدرتمندانه داشتیم. هر چند به اعتقاد من می‌توانستیم بهتر از این هم کار کنیم و در بین سه تیم نخست باشیم. البته اگر واقع‌بینانه به این موضوع نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که تیم‌های بالای جدول تمام ملی‌پوشان و ستاره‌ها را در اختیار دارند و جایگاه آن‌ها با توجه به مهره‌هایشان منطقی است.
وی با بیان این مطلب که تیم ما تا حدودی با مشکلات مالی روبه‌رو است، اضافه کرد: ما با توجه به بضاعتی که داریم عالی نتیجه گرفتیم و قطعا بازیکنان من شایستگی این را دارند که در جمع چهار تیم برتر این مسابقات قرار بگیرند. 


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار