اقدامات توییتر برای بهبود موقعیت در سال 2016

توییتر قصد دارد در سال 2016، اقداماتی را جهت بهبود وضعیت خدمات‌رسانی خود و رقابت با فیس‌بوک، اجرا کند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس برخی گزارش‌ها، شبکه‌ی اجتماعی توییتر با انتشار 12 راهکار، سعی دارد در سال آینده، موقعیت خود را میان شبکه‌های اجتماعی دنیا- خصوصاً فیس‌بوک- ارتقا دهد. این موارد عبارت‌اند از:

1.    بازنگری در مخاطبان توییتر: مخاطبان توییتر در مقایسه با دیگر شبکه‌های اجتماعی، فقط 11 درصد رشد داشته‌اند. توییتر به‌اندازه‌ی کافی برای تبلیغ‌کنندگان، بزرگ نیست. این شبکه‌ی اجتماعی در پی این ست که مخاطبان خود را گسترش دهد. ظاهراً توییتر می‌خواهد درآمد بیشتری را از طریق مخاطبان خود به دست بیاورد. در نتیجه، این شبکه‌ی اجتماعی قصد دارد با قرار دادن تبلیغات در توییت‌ها، درآمدی حدود 1.25 میلیارد دلار را در سال بعد به دست بیاورد.

 2.    مبارزه با تهدیدات: توییتر با ایجاد ابزاری برای گزارش توییت‌های تهدیدآمیز، می‌خواهد گامی در جهت مبارزه با داعش و سایر گروه‌های تروریستی بردارد.

3.    افزودن ابزاری برای مشاغل: برخی متخصصان پیشنهاد کرده‌اند توییتر باید ابزاری را تعبیه کند که کاربران بتوانند از طریق این شبکه، احتیاج‌های خود را سفارش دهند.

4.    استخدام و استعدادیابی: این شبکه‌ی اجتماعی قصد دارد، تنوعی در نوع کارمندان خود به وجود آورد و طیف گسترده‌ای از افراد و استعدادها را به کار بگیرد.

5.    اختصاص مبالغی برای خیریه: جک دورسی (Jack Dorsey)،  رییس توییتر، متعهد شده است که 20 درصد از سهام این شرکت را به کارهای خیریه اختصاص دهد.

6.    ارتباط با توسعه‌دهندگان: همچنین رییس توییتر، اعلام کرده است: رابطه‌ی این شرکت را با توسعه‌دهندگان بهبود خواهد بخشید.

7.    تحول در محتوا: توییتر قصد دارد محتواهای خود را جامع‌تر کند. این شبکه در پی این است که هر آنچه در جهان اتفاق می‌افتد 10 تا 15 دقیقه زودتر از هر سرویس دیگری، به معرض نمایش بگذارد.

8.    افزودن «Moments»: در کنار قسمت «notification» بخش «خاطرات» نیز به توییتر افزوده شده است.

9.    افزودن امکاناتی برای اینکه کاربر، بتواند بفهمد چه کسی را باید follow کند.

10.    تلاش برای بهبود جستجوها: توییتر قصد دارد دسترسی به هشتگ‌ها را راحت‌تر کند. ظاهراً یکی از این راه‌ها مرتب کردن توییت‌ها بر اساس تاریخ وقوع آن‌ها است.


11.    متصل کردن اکوسیستم: توییتر این امکان را قرار داده است تا افرادی که دارای شبکه‌ی اجتماعی واین (Vine) هستند بتوانند ویدئوهای خود را در این شبکه، به صفحه‌ی توییتر خود لینک بدهند.

12.    ادامه‌ی معاملات: توییتر قصد دارد شرکت‌های متوسط و نوپا را خریداری کند. توییتر هم‌اکنون در حال مذاکره با شرکت فلیپ‌برد (Flipboard) است.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

منبع: سایبربان

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.