رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: بیش ازیکصدعنوان برنامه به مناسبت حماسه 9 دی دراستان اصفهان برگزارمی شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان جعفر عسگری در نشست خبری برنامه های حماسه 9 دی افزود: در ستاد گرامیداشت حماسه 9 دی در سراسر استان با حضور ادارات و نهادهای اداری و خدماتی بیش از یکصد عنوان برنامه به این مناسبت ارائه شد.

وی افزود: این برنامه ها از روز پنجشنبه در استان اصفهان آغاز شد.

وی بیان کرد:برگزاری نشست های بصیرت، تبلیغات شهری، انتشار ویژه نامه،آیین های جشن حماسه 9 دی و سالروز ولادت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع) از مهمترین عناوین برنامه های این مناسبت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان ادامه داد: در برنامه های 9 دی استان آیت الله صدیقی امام جمعه اصفهان، دکتر افقهی و حجت الاسلام طالب پور از سخنرانان ویژه هستند.

وی تصریح کرد: توجه به برنامه های شاد و متنوع مانند برنامه های ایام الله دهه فجر در اولویت و ماهیت این برنامه ها قرار دارد.

عسگری، تبیین جایگاه مردم در خنثی سازی فتنه را از مهمترین محور برنامه های این مناسبت اعلام کرد و گفت: قوه قضاییه و وزارت امور خارجه باید خسارت هایی را که دولت های غربی بر اثر این فتنه بر کشور تحمیل کرده اند، مطالبه کنند.

معاون صدا مرکز صدا و سیمای مرکز اصفهان نیز در این نشست به برنامه های این سازمان اشاره کرد و گفت: اتحاد بخشی و جدایی از تفرقه افکنی و ایجاد فضای امید و نشاط در جامعه جزو برنامه های صدا و سیما به این مناسبت است.

سیدحمید هاتف الحسینی افزود: دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در مردم است و باید با ایجادشور و نشاط اجتماعی، مسیر را بر دشمنان مسدود کرد.

9 دی به عنوان 'روز میثاق ملت با ولایت' نامگذاری شده است زیرا در این روز مردم ایران در تبعیت از ولایت فقیه برای سرکوب فتنه سال 88 به خیابان ها آمدند و با برگزاری راهپیمایی ضمن محکوم کردن اقدام فتنه گران در انتخابات سال 88 ، با رهبر معظم انقلاب میثاق دوباره بستند

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.