فصیحی: موفقیت‌های بانوان ادامه‌دار خواهد بود

سرمربی تیم ملی تنیس بانوان گفت: در سال های اخیر تنیس بانوان کشورمان پیشرفت چشمگیری داشته است.

فرناز فصیحی در گفتگو با خبرنگار سایر حوز‌ه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرایط آماده سازی تیم ملی بانوان برای حضور در مسابقات فدکاپ بیان کرد: مسابقات سختی را در تایلند در پیش رو داریم. در رقابت‌های فدکاپ تنیسورهای مطرحی از آسیا حضور دارند. دو تنیسور نیوزلندی دارای رنکینگ 30 یا 40 دنیا در این پیکارها حضور خواهند داشت که این کار را برای تنیسورهای ایرانی سخت می‌کند.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر امید زیادی به بانوان ایران در این رشته ورزشی وجود دارد و واقعا تنیسورهای دختر نتایج بهتری را از آقایان گرفته‌اند.
 
تنسورهای ما دارای عناوین مختلف آسیایی هستند و نفر اول این رشته در غرب آسیا متعلق به ایران است.
 
سرمربی تیم ملی بانوان کشورمان با تاکید بر ادامه دار بودن این روند گفت: توجه ویژه‌ای به بهبود سطح تنیس بانوان در کشور شده است و به طور حتم این موفقیت‌ها در آینده ادامه دار خواهد بود. تنیسورهای ما با شرکت در چند مسابقه بین المللی رنکینگ خودرا به 900 ارتقا داده‌اند و با افزایش این مسابقات می‌توانند در بین 500 نفر برتر جهان قرار بگیرند.
 
وی اضافه کرد: فدراسیون تنیس در چند سال اخیر و در زمان ریاست مجید شایسته اعزام‌های برون مرزی را افزایش داده‌اند که در آخرین مسابقه بازیکنان ما در کنیا بسیار خوب درخشیدند.
 
سرمربی تیم ملی بانوان در پایان خاطر نشان کرد: دختران تنیسور ایرانی در آینده نه چندان دور صحبت‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت و به طور حتم از تنیس آقایان سبقت خواهیم گرفت.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار