معاون پرورشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: ورود پیدا کردن مدارس در مقوله تربیت جنسی برای داشتن جامعه‌ای سالم در آینده از اهمیت زیادی برخوردار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ محسن شاه‌حسینی هدف از برگزاری برنامه‌های طرح تربیت جنسی این است تا در مراحل نخست سطح آگاهی و اطلاعات مربیان پرورشی و مشاوران مدارس را درخصوص موضوع تربیت جنسی بالا برده و در مراحل بعدی در راستای انتقال این آگاهی‌ها و اطلاعات به دانش آموزان و اولیای آنها اقدام شود.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ورود پیدا کردن به موضوع تربیت جنسی در راستای نهادینه کردن فرهنگ جنسی در بین دانش‌آموزان امروز به عنوان آینده سازان جامعه فردا را حائز اهمیت دانست و گفت: پرداختن به این مهم در ایجاد مصونیت در دانش‌آموزان اهمیت دارد.

شاه‌حسینی افزود: سالم سازی روابط دختر و پسر و پیشگیری از انحرافات و بزه‌کاری‌های ناشی از غریزه جنسی، افزایش آگاهی دانش‌آموزان در مورد مسائل و حقوق جنسی و... از جمله اهداف برگزاری دوره‌های طرح تربیت جنسی است.

شاه‌حسینی در ادامه با تاکید بر اینکه فضای مجازی بیشترین تهدید برای افراد و به ویژه دانش آموزان است، برنامه ریزی در راستای نهادینه کردن فرهنگ استفاده از فضای مجازی را از اهمیتی ویژه برخوردار دانست.

به گفته معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نخستین دوره تربیت جنسی مربیان پرورشی مدارس برای 300 نفر از مربیان پرورشی برگزار خواهد شد.

وی افزود: تدوین کتاب، تربیت مدرس، آموزش عمومی نیروی انسانی و انتقال به دانش‌آموزان از مراحل اجرای طرح تربیت جنسی در آموزش و پرورش استان کرمانشاه است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: کرمانشاه ، ورود ، مدرسه ، تربیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.