مهم ترین اخبار سایت های مختلف را در اینجا ببینید.

کشف خمپاره عمل نکرده در قلب تهران /ممنوع الکاری آهنگساز مشهور/ بنتلی هفت‎رنگ در ایرانبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مهم ترین اخبار سایت های مختلف را در اینجا ببینید.
 
یک قبضه گلوله خمپاره عمل‌نکرده در قلب تهران کشف و خنثی شد.


رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شهرداری تهران در خصوص سرانجام لایحه «اخذ عوارض تردد از معابرخاص شهری» توضیحاتی را ارائه کرد.


دفتر موسیقی وزارت ارشاد مانع اعطای مجوز به آلبوم «خروش» به آهنگسازی مجید درخشانی شد و همچنان مجید درخشانی را ممنوع‌الکار اعلام کرد.



در حالی که قرار بود خودروهای فروخته شده با وام ۲۵ میلیون تومانی در مدت یک هفته تا ۳۰ روز تحویل خریداران شوند، تحویل بخشی از این خودروها با تأخیر همراه شده و در این میان، پرداخت سود تأخیر به مشتریان نیز با ابهام روبرو است.


قائم‌مقام سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از ارائه شناسنامه گسل زیر خانه‌ها به صورت رایگان به شهروندان تهرانی خبر داد.


رئیس انجمن آسیب‌شناسی اجتماعی سریال‌های ماهواره‌ای را عامل افزایش آمار خیانت خانوادگی در جامعه دانست.


پیروان آیین زرتشت در سالروز درگذشت زرتشت، پیامبرشان به سوگ نشستند.


وزیر بهداشت که در برنامه زنده تلوزیونی حضور یافت و اگر چه بیشتر به پرسش‌های حاشیه ای در حوزه وزارتخانه متبوعش پاسخ گفت، اما از مباحثی چون آلودگی هوا، تجمیع بیمه ها، اعتبارات طرح تحول سلامت، بیمه همگانی ،حقوق پزشکان، کشیدن بخیه کودک خمینی شهری و... نیز غافل نشد.


وزیر بهداشت ساعتی پیش در برنامه زنده «متن و حاشیه» شبکه ۳ حضور یافت و اگر چه بیشتر به پرسش‌های حاشیه ای در حوزه وزارتخانه متبوعش پاسخ گفت، اما از مباحثی چون آلودگی هوا، تجمیع بیمه ها، اعتبارات طرح تحول سلامت، بیمه همگانی ،حقوق پزشکان، کشیدن بخیه کودک خمینی شهری و... نیز غافل نشد.


در سند زیر كه جز اسناد به دست آمده از لانه جاسوسی آمریكا است نشان می دهد كه آمریكایی‌ها باشناختی كه از دولت موقت داشتند درصدد نزدیكی و نفوذ به آنها بودند


تروریست های داعشی کسانی را که اموال خویش را وقف این گروه تروریستی ننمایند به اتهام همکاری با دولت سوریه به اعدام محکوم می نمایند


آن چه پیش رو دارید، صحنه‌ی وداع فرزند خردسالش با او است که روز گذشته به ثبت رسیده است. به فدای لب عطشانت یا «اباعبدالله»


طی روزهای گذشته، یک محموله خودروهای سوپر لوکس از داخل خاک کشورمان عبور کرد که در میان این محموله، یک دستگاه "بنتلی کانتیننتال" نیز حضور داشت که توسط کمپانی "منصوری" تیونینگ شده است.


بازگشت معصومه ابتکار به پست مدیریتی که ۸ سال سابقه آن را داشت، اشتباه راهبردی این دولت بود.


رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ایلام از دستگیری فردی خبر داد که به بهانه انتقام‌جویی خانوادگی، فضای مجازی را برای اتهام‌زنی و تهمت انتخاب کرده بود.


مهم‌ترین خبر اقتصادی سال 2015 یعنی افزایش نرخ‌های بهره در بزرگ‌ترین اقتصاد جهان، پیامدهای کوتاه، میان و بلندمدتی برای آمریکا و دیگر اقتصادهای عمده جهان دارد؛ اما موضوع دیگری که حائز اهمیت است، چگونگی اجرای سیاست‌های جدید پولی در ایالات‌متحده است.


از منزل که بیرون می آیم، چشمانم می سوزد و احساس خفگی می کنم؛ چتری خاکستری و غمبار آسمان شهر را پوشانده است؛ چشمانم را می مالم، عینک ام را بر می دارم و برف پاک کن خودرو را روشن می کنم؛ اما اشتباه نمی کنم، این گرفتگی و رنگ دودی حاکم بر آسمان تبریز ناشی از آلودگی هواست.


رئیس انجمن آسیب‌شناسی اجتماعی سریال‌های ماهواره‌ای را عامل افزایش آمار خیانت خانوادگی در جامعه دانست.


«علی اسدزاده» 9 سال در مناطق سرد، صعب‌العبور و کوهستانی لرستان به دانش‌آموزان و کودکان عشایر درس می‌داد. سرمای شدید مناطقی که معلم گاه ساعت‌ها پای پیاده در آنجا راه می‌رفت، به لخته شدن خون در پای او و قطع پای چپش تا بالای زانو منجر شد.


به نظر می‌رسد شفاف‌سازی و اعلام قرارداد مربیان و بازیکنان در ابتدای هر فصل از سوی سازمان لیگ خیلی دردی از فوتبال کشورمان دوا نکرده است و همچنان باشگاه‌ها با عدم نظارت کافی بودجه اکثرا دولتی را خرج بازیکنانی می‌کنند که کیفیت لازم را از خود نشان نمی‌دهند. 
انتهای پیام/
 برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.