معاون فناوري اطلاعات و ارتباطات فرماندهي انتظامي استان گفت : فناوري اطلاعات و ارتباطات پشتيبان ماموريت هاي پليس است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ حسين بخشيان در جمع كاركنان معاونت فناوري اطلاعات و ارتباطات فرماندهي انتظامي استان زنجان گفت : معاونت فناوري اطلاعات و ارتباطات با استفاده از ظرفيت هاي خود، تمام تلاش خود را براي تسهيل و کمک در مأموريت هاي پليس هاي تخصصي بكار گرفته است.

معاون فناوري اطلاعات و ارتباطات فرماندهي انتظامي استان زنجان با اشاره به وظايف فناوري اطلاعات و ارتباطات تاكيد كرد:فناوري اطلاعات و ارتباطات و تحولات سريع اجتماعي ، پليس را بر آن داشته تا تلاش خود را به موازات پيشرفت ها و پيچيدگي هاي روابط اجتماعي براي روز آمدي و كارآمدي مضاعف كند.

اين مقام انتظامي با قدرداني از عملکرد و تلاش هاي كاركنان معاونت فناوري اطلاعات و ارتباطات استان در چند سال اخير اظهار داشت: همكاري و همدلي كاركنان سبب شده ماموريت هاي محوله با موفقيت به سرانجام برساند.

وي موفقيت يک دستگاه اجرايي را در سايه همدلي و همکاري دروني و بيروني ميسر دانست و گفت : بهره گيري از فناوري اطلاعات و ارتباطات در امورات محوله موجب سرعت، دقت و صحت در انجام کارها و ماموريت هاي پليس است .

بخشيان تصريح كرد : مجموعه معاونت فناوري اطلاعات و ارتباطات فرماندهي انتظامي استان زنجان توانسته است با اقدامات چشمگير خود در زمينه خدمات رساني به مردم ، ماموريت هاي پليس را پشتيباني كند.

گفتني است ،در ادامه طي مراسمي با حضور كاركنان مجموعه فناوري اطلاعات و ارتباطات فرماندهي انتظامي استان زنجان از زحمات و تلاش هاي سرهنگ بخشيان كه مفتخر به بازنسشتگي شده است با اهداي تابلوي معنوي تقدير و تجليل شد.



انتهای پیام/س

برچسب ها: فناوری ، اطلاعات ، پلیس ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.