رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: راه اندازی مرکز علوم و فنون رشد و شکوفایی دانش آموزان و پویایی شهر را به دنبال دارد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان ، رضا امینی در حاشیه مراسم هر هفته چند افتتاح اظهار کرد: خیابان باغ مشهد به عنوان یکی از معابر شبکه منطقه 4 نقش بسزایی در تسهیل عبور و مرور شهروندان این منطقه دارد.

وی با اشاره به افتتاح موزه علوم و فنون گفت: مرکز علوم و فنون باغ جوان شهرداری از دیگر اقداماتی است که تمام دانش آموزان را با مبانی علمی، اکتشافات و اختراعات گذشته و حال آشنا می‌کند که این آشنایی رشد و شکوفایی دانش آموزان و پویایی شهر را به همراه دارد . 

رئیس شورای اسلامی شهر با اشاره به جلسه علنی امروز شورای اسلامی تاکیدکرد: امروز در یکصد و پانزدهمین جلسه علنی از دوره چهارم شورای اسلامی شهر میزبان مدیرکل سازمان محیط‌زیست استان اصفهان بودیم تا بر اساس مبانی کارشناسی میزان و سهم تولیدکنندگان آلاینده موردبررسی قرار گیرد. 

وی در ادامه افزود: درصدد هستیم تا با کمک شهرداری، یک پژوهش شهری در کنار سازمان محیط ‌زیست انجام گیرد تا میزان تولید کنندگان آلاینده در شهر اصفهان بر اساس شاخص‌ها و آمار مدیریت شهری و استان سنجیده شود .

امینی با اشاره به لوایح دیگری که امروز در شورای شهر مورد بررسی قرار گرفت، گفت: تشکیل صندوق ذخیره کارکنان شهرداری با اعضای شورای شهر تصویب شد که بر اساس آن ، آتیه کارکنان شهرداری تامین می‌شود و این طرح بر اساس اساسنامه پیشنهادی به شورا ارائه‌ شده است. 

وی با بیان اینکه تلفیق بودجه سازمان قطار شهری در جلسه علنی امروز بررسی شد، افزود: اعتبارات لازم برایقطار شهری بر اساس مصوبه شورای سازمان در اعتبارت سال 95 پیش‌بینی‌شده است تا بر اساس قولی که به شهروندان داده شد، ظرف مدت 5 سال آینده خط اول را با زمانبندی مشخص و مابقی خطوط را ظرف 48 ماه به بهره‌برداری برسانیم تا کمک بزرگی جهت عبور مرور و ترافیک شود. 

امینی با اشاره به اینکهتلفیق بودجه سازمان تاکسیرانی از دیگر طرح های مطرح شده در این جلسه بود، گفت:آن دسته از رانندگان کهاقدام به نصب سامانه هوشمند نکرده اند، هرچه زودتر به نصب این سامانه اقدام کنند تا مشمول حمایت های مدیریت شهری و شورای اسلامی شهرشوند . 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.