سرمربی تیم ملی تپانچه گفت: بانوان تیرانداز در مسابقات آزاد زمستانی نسبت به آقایان عملکرد بهتری داشتند.

سکینه خدابنده‌لو در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مسابقات آزاد زمستانی تپانچه و حضور شرکت کننده‌ها در این دوره بیان کرد: مسابقات آزاد سلاح‌های بادی از نظر کیفی در سطح متوسطی بود و از تمام رده‌های سنی در این مسابقات شرکت کرده بودند و رکوردهای خوبی به ثبت رساندند.
 
سرمربی تیم ملی افزود: تیراندازان در این دوره از نظر کمی نسبت به دوره‌های گذشته کمتر بودند و به دلیل شروع امتحانات دانشگا‌ه‌ها و مدارس حضور ورزشکاران چشم گیر نبود.
 
خدابنده‌لو گفت: این رقابت‌های چون به صورت فینالی برگزار می‌شد محک خوبی برای تیراندازان بود تا در یک رقابت جدی سنجیده شوند و توانایی هایشان را در تیراندازی مورد ارزیابی قرار دهند.
 
وی گفت: مسابقات آزاد در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد و وضعیت بانوان و رکوردهایی که داشتند نسبت به آقایان بهتر بود و با این امتیازات می‌توان امید داشت که در مسابقات آینده رکوردهای بالاتری بر جای بگذارند.
 
سرمربی تیم ملی درباره وضعیت ملی پوشان برای شرکت در مسابقات هند گفت: شرایط تیم ملی هیچ تغییری نکرده است و با همان تجهیزات قدیمی‌ تمرین می‌کنیم و همچنان مشکل کمبود فشنگ نیز تمرینات را با مشکل مواجه کرده است.
 
وی افزود: تمرینات فقط در بخش بادی است و با یکی دو نفر در بخش خفیف تمرین می‌کنیم و کمبود مهمات اجازه تمرین بیشتر به دیگر تیراندازان نمی‌دهد.
 
خدابنده لو گفت: متاسفانه با هیچ یک از اردوهای برون مرزی ما موافقت نشده است و مجبوریم با همین امکانات به تمریناتمان ادامه دهیم و در مسابقات هند نیز با تکیه بر توانایی هایمان شانس حضور در المپیک را محک بزنیم.
 
وی در پایان گفت: اگر تیراندازان همان رکوردهای گذشته را در این مسابقات بزنند به طور حتم در تپانچه هم سهمیه المپیک می‌گیریم همان طور که در مسابقات کویت این کار را کرده بودیم اما حذف سهمیه المپیک در این رقابت‌ها این شانس را از ما گرفت.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار