فرماندار میرجاوه گفت: روزانه یک‌هزار و 300 تا یک‌هزار و 500 بیمار به بیمارستان صحرایی لادیز مراجعه می‌کنند و تاکنون نیز 70 عمل جراحی در این بیمارستان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ محمد میهنی صبح امروز در بازدید از بیمارستان صحرایی در بخش لادیز این شهرستان با تقدیر از نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ارائه خدمت به ساکنان مناطق محروم سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این بیمارستان در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به مردم نیازمند مناطق کمتر توسعه‌ یافته احداث شده است تا کسانی که نمی‌توانند به شهرها مراجعه کنند مشکلشان در همین بیمارستان رفع شود.

وی با بیان اینکه به دلیل استقبال چشمگیر مردم از بیمارستان صحرایی این بیمارستان یک روز تمدید و تا 9 دی‌ماه 94 در بخش لادیز برپا است، گفت: از ابتدای استقرار بیمارستان صحرایی تاکنون بیش از 70 عمل انجام داده است.

سید هاشم حسینی رییس بیمارستان صحرایی شهیدقاضی سنندج در زمینه خدمات این بیمارستان،گفت: این بیمارستان دارای متخصص دندانپزشکی، چشم پزشکی، رادیولوژی، سونوگرافی، زنان و زایمان، آزمایشگاه و پزشک عمومی و 2 اتاق عمل سیار بوده و در حال خدمات رسانی است.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.