تنها در دو واحد تولیدی لرستان استانداردهای میان مصرف پیاده سازی سازی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از لرستان؛ مدیرکل استاندارد لرستان عصر یکشنبه در کارگروه تخصصی استانداردسازی و ارتقاء کیفیت کالا و خدمات لرستان گفت: تنها دو واحد تولیدی استان نسبت به پیاده سازی استانداردهای میان مصرف خود اقدام کرده و توانسته اند گواهی نامه میان مصرف خود را دریافت کنند.

مرضیه قنبریان به تشکیل اولین جلسه این کارگروه در استان اشاره کرد و اظهار داشت: ۲۲ دستگاه اجرایی استان عضو این کارگروه بوده و تشکیل آن بنا بر مصوبه هئیت وزیران صورت گرفته است.

وی بیان داشت: برخی واحدهای تولیدی استان لرستان از جمله کارخانجات قند، گچ و سیمان جزء صنایع انرژی بر محسوب می شوند که باید نسبت به پیاده سازی استانداردهای میان مصرف انرژی خود اقدام کنند زیرا با این اقدام مشمول خدمات تشویقی قرار می گیرند.

قنبریان با اشاره به اینکه ۸۰۰ قلم کالا تحت پوشش استاندارد اجباری قرار دارند افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۷۰۰ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی استان به عمل آمده است.

وی گفت: خرید هر گونه کالا و خدمات مشمول استاندارد اجباری که فاقد علامت استاندارد ملی ایران است توسط دستگاه های اجرایی ممنوع است.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.