ارومیه؛

درخشش 3 ورزشکار پیشکسوت آذربایجان غربی در مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه قهرمانی آسیا در تاشکند

پيشكسوتان شايسته آذربايجان غربي با كسب 9 مدال طلا در مسابقات قهرماني پاورليفتينگ و پرس سينه آسيا در ازبكستان به استان بازگشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازارومیه ؛ 3 ورزشكار شايسته پيشكسوت استان با کسب 8 مدال طلای اوزان 83 و 120+ کیلوگرم كه توسط جبار حاج قلیزاده و رحمان ابوبکری در مسابقات پاورلیفتینگ و یک مدال طلای بهاالدین عزیزی كه در مسابقات پرس سینه قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان بدست آمد به استان بازگشتند و روز شنبه 5 ديماه با حضور در اداره كل ورزش و جوانان با عبدالله چمن گلي ديدار و گفتگو كردند.

دكتر چمن گلي در اين ديدار صميمي ضمن تبريك اين موفقيت بزرگ به قهرمانان پيشكسوت استان گفت: شما با غيرت و تلاش خود باعث افتخار مردم و جامعه ورزش شديد و نشان داديد كه ورزش سن و سال ندارد و در هر سني مي توان در مسير قهرماني نيز گام برداشت.

وي عملكرد هيأت بدنسازي و پرورش اندام استان را مثبت ارزيابي كرد و گفت: كسب موفقيت هاي ارزشمند در مسابقات انتخابي تيم ملّي و عناوين غرورآفرين پيشكسوتان عزيز ما در مسابقات آسيايي و نيز برگزاري مسابقات و دوره هاي مختلف آموزشي، نشان دهنده برنامه ريزي خوب رئيس و اعضاي هيأت مي باشد.

مديركل ورزش و جوانان استان در خاتمه ابراز اميدواري كرد كه با تلاش و وحدت و همدلي موفقيت هاي ارزشمند و غرورآفرين ورزش استان تداوم يابد.

مسابقات پاورليفتينگ و پرس سينه قهرماني آسيا- اقيانوسيه در رده هاي سني مختلف طي روزهاي 22 تا 30 آذرماه در تاشكند ازبكستان برگزار گرديد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.