مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی گفت:عملیات پروژه خروج اضطراری در محل ورودی شهر آوج در فصل پاییز سال جاری آغاز شده و تا اکنون نیز 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛جعفر قزوینیان با اشاره به وجود گردنه های خطرناک و برف گیر در طول محورهای موصلاتی استان اظهار داشت: وجود این گردنه ها در صورت عدم توجه و مراقبت کافی رانندگان در هنگام عبور از آنها موجب بروز سوانح و خسارات احتمالی، به ویژه در ماشین های سنگین می گردد.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا ساخت راه خروج اضطراری آوج نیز در دستور کار این اداره کل قرار گرفته افزود: طراحی و ساخت این پروژه در پاییز سال جاری توسط اداره کل راه و شهرسازی آغاز شده و تا کنون 40 درصد نیز پیشرفت فیزیکی داشته که اعتبار پیش بینی شده برای اتمام آن در حدود 5000 میلیون ریال می باشد.

مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی با تاکید بر پیگیری و اجرای سیاست ایمن سازی محورهای استان عنوان کرد: بخش مطالعات و برآورد اعتبار پروژه ساماندهی تقاطع هم سطح در ورودی شهرهای ضیاآباد، فارسجین و کهک در راستای ایمن و مناسب سازی این تقاطع ها توسط این اداره کل به انجام رسیده است.

قزوینیان با اشاره به اینکه انجام این پروژه ها نیازمند اعتباری در حدود 120 میلیارد ریال می باشد گفت: با وجود تنگناهای اعتباری موجود، هم اکنون عملیات ساماندهی تقاطع ورودی شهرهای ضیاآباد و کهک آغاز شده و در حال انجام می باشد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به اهمیت ایجاد و ساخت راههای با کیفیت مناسب و ایمن در حوزه راههای اصلی و روستایی، تخصیص اعتبارات مورد نیاز در این بخش صورت گرفته تا بتوانیم شاهد افزایش روزافزون خدمت رسانی به مردم عزیزمان در این حوزه باشیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت


 

 

برچسب ها: پیشرفت ، فیزیکی ، احداث ، آوج ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.