حماسه 9 دی با فرمان مقام معظم رهبری، خروش ملت مسلمان و آزادی‌خواه، به دور از مناسبات سیاسی و برخواسته از باورهای دینی مردم جاودانه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ رئیس مجمع نمایندگان استان‌های شمالی کشور شب گذشته در همایش «قصه رویش‌ها و غصه ریزش‌ها» در مسجد جامع المهدی قزوین گفت: هر زمان که افراد از ولایت فقیه جدا شوند آسیب می‌بینند و فتنه 88 نیز نمونه این آسیب ها بود.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناصری افزود: امروز دشمنان نظام اذعان دارند که جمهوری اسلامی ایران تبدیل به یکی از قدرت های بزرگ منطقه شده و در همه معادلات سیاسی تأثیرگذار است.

سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در واتیکان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: چشم جهان به انتخابات و تحولات سیاسی ایران است تا بر مبنای آن، برنامه های سیاسی خود را تدوین کنند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود رویای زندگی غربی و امریکایی را دروغی بزرگ برای مردم خاورمیانه و کشورهای در حال توسعه توصیف کرد و افزود: الگوی زندگی غربی ارزش های معنوی مورد نیاز انسان را مغفول گذاشته و بسیاری از زیبایی‌ها و خوشی هایی که برای ملت‌های دیگر به تصویر می‌کشد در بین خود آنها وجود ندارد.

ناصری، هجوم مشکلات اخلاقی، بی قید و بندی و گسترش روابط خارج از چارچوب را دستاورد فرهنگی تفکر غربی دانست و گفت: آنچه که غرب ادعا می‌کرد برای مردم به ارمغان آورده، چیزی جز انحراف اخلاق و فروپاشی نظام خانواده نبوده و در عمل هیچ نوع امنیت، حریم خصوصی و آزادی انسانی در فرهنگ آنها دیده نمی شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: قصه ، رویش ، ریزش ، باور دینی ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.